וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרמלו אנתוני כבר יודע במשך יותר משבוע שיגיע בסוף ליוסטון"

אחרי שאטלנטה הסכימה לשלם לו קרוב ל-28 מיליון דולר מבלי שישחק אצלה, הפורוורד הדועך מתקרב לאיחוד עם חברו הטוב כריס פול. מנהלים ב-NBA קוטלים את הלייקרס: "לברון לא יעלה לפלייאוף"

כרמלו אנתוני שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
צניחה חופשית. כרמלו אנתוני/AP

לאן הולכת הקריירה של כרמלו אנתוני? הפורוורד הדועך יהפוך בקרוב מאוד לשחקן חופשי, אחרי שאמש (חמישי) סוכם הטרייד שיעביר אותו מאוקלהומה סיטי לאטלנטה. ההוקס מתכוונים לחתוך מיידית את אנתוני, והעדות הטובה ביותר לשפל שבמעמדו ב-NBA היא שאטלנטה מתכוונת לשלם לא פחות מ-28 מיליון דולר בעונה הקרובה אפילו שלא ילבש את מדיה.

במסגרת הטרייד המשולש הת'אנדר יקבלו את דניס שרודר וטימותי לואוו-קבארו, ההוקס את אנתוני (ומיד ישחררו אותו, כאמור), ג'סטין אנדרסון ובחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2022, ופילדלפיה שהפכה לצלע השלישית בעסקה את מייק מוסקלה.

הטרייד מסקרן גם מנקודת המבט של שרודר שהביע לא אחת רצון לעזוב את אטלנטה לטובת קבוצה תחרותית יותר, אך כעת ספק אם הוא מרוצה ממעמדו החדש כמחליפו של ראסל ווסטברוק. כך או כך, אנתוני הוא כמובן הדמות המעניינת יותר בטרייד. כשמלו יהפוך לשחקן חופשי הוא צפוי לחתום ביוסטון, אם כי גם מיאמי נחשבת מועמדת להחתימו. מעשית אנתוני יכול לשבת בבית מבלי לשחק ועדיין להרוויח סכומי עתק, אולם הוא עדיין מחפש אתגר חדש.

העיתונאי דייויד אולדריג' דיווח אמש שלמעשה אנתוני כבר קיבל החלטה. "הוא יודע אומר לאנשים במשך יותר משבוע שבסופו של דבר הוא יחתום ביוסטון", כתב אולדריג'. אם אכן התסריט הזה התממש, אנתוני ישלב כוחות עם חברו הטוב כריס פול בתקווה להניע מחדש את הקריירה, אחרי עוד עונה מאכזבת באוקלהומה סיטי. הרוקטס מחפשים פורוורד בכיר אחרי העזיבות של טרבור אריזה ולוק מבה א מוטה ואנתוני נחשב עבורם לתחליף הולם, למרות שבניגוד לשניים שעזבו החוזקות שלו הן אך ורק בצד ההתקפי.

עוד בנושא

כרמלו אנתוני עובר להוקס תמורת דניס שרודר וינופה באופן מיידי
קאזינס: "תמיד יהיו בני זונות שיהיה להם מה להגיד, שם עליהם זין"
ורק לברון יוצא מופסד: ניתוח הטרייד הגדול בין סן אנטוניו לטורונטו

הרשת מגיבה לשוד המיליונים של אנתוני

קבוצה אחת שלא מוזכרת אפילו כמועמדת לקלוט את אנתוני לשורותיה היא הלייקרס. אחרי הפרסומים על רצונו של אנתוני לעזוב את אוקלהומה סיטי דווח בתקשורת האמריקאית שגם הקבוצה החדשה של לברון עוקבת בעניין, אולם נכון לעכשיו היא כלל לא מעוניינת באנתוני, ובמצב העניינים הנוכחי קרוב לוודאי שתפתח את העונה הקרובה ללא אף כוכב של ממש לצד לברון ג'יימס. ובזמן שהמערב הולך ומתחזק, לא ברור לאן לברון והלייקרס יכולים לכוון כעת, במיוחד לא כשעומדת על הפרק - על פי דיווחים - תוכנית פעולה מפוקפקת להשתמש בלברון ג'יימס בתור סנטר בחלק מההרכבים. מנהל "בכיר" בקבוצה במערב צוטט אמש כאומר לבליצ'ר ריפורט: "אני לא חושב שהלייקרס יעפילו לפלייאוף. אין להם מספיק כישרון או ניסיון לצד לברון. ג'יימס משייט בהגנה כבר כמה שנים, ועכשיו הם רוצים להשתמש בו בתור סנטר? איך זה אמור לעבוד בדיוק?".

את מג'יק ג'ונסון, בכל אופן, זה לא ממש מטריד. נשיא הלייקרס התראיין אמש אצל ג'ימי קימל וטען ש"אנחנו לא מפחדים מגולדן סטייט".

"כולם בטוחים שגולדן סטייט תזכה באליפות גם העונה, אבל אני מת שיהיה לנו את הצ'אנס לפגוש אותם בגמר המערב", אמר. "אני אדם תחרותי, אז ברור שאני לא מפחד מהם או מודאג מהם. הם לא מדירים שינה מעיניי. אני יודע שיש לקבוצה טובה וקשוחה. וצירפנו לקבוצה ווינרים. אני בטוח במה שיש לנו".

לברון. צילום מסך
יישאר מחוץ לפלייאוף? לברון/צילום מסך

עוד חדשות NBA

* פילדלפיה עושה הכל כדי להוסיף עוד קלעים סביב בן סימונס וג'ואל אמביד: על פי דיווחם ב"פילדלפיה אינקוויר", הסיקסרס החלו במשא ומתן עם קליבלנד בנוגע לטרייד שינחית את קייל קורבר בעיר אחוות האחים. לעת עתה נראה שג'ריד ביילס יעשה את הדרך ההפוכה ויגיע לאוהיו.

* דאלאס החתימה את יוגי פרל על חוזה חדש לעונה הבאה תמורת 5.3 מיליון דולר. הגארד בן ה-25 היה שחקן חופשי מוגבל, אך לא קיבל הצעות טובות יותר.

* אחרי שחתם בשיקגו, ג'בארי פארקר לא מתכוון לעשות מאמץ מיוחד כדי להשתפר בצד ההגנתי, שנחשב חלש אצלו. "אני מתמקד בחוזקות שלי. תסתכלו מה קורה בליגה, אף אחד לא משלם לשחקן כדי שיעשה הגנה. משלמים לשחקנים כדי שיקלעו. אני לא אומר שלא אשמור, אבל גם לא אעשה מאמץ מיוחד כדי להשתפר בזה".

שחקן קליבלנד קאבלירס קייל קורבר. GettyImages
עוד צלף שלשות ליד סימונס ואמביד? קייל קורבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully