וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס קאזינס: "תמיד יהיו בני זונות שיהיה להם מה להגיד, שם עליהם זין"

הסנטר הוצג בגולדן סטייט ועוד לפני זה הגיב לביקורות עליו כמי שבחר את הדרך הקלה בהצטרפות לאלופה: "זה עוד מבחן שאני צריך לעבור בקריירה". מרכוס סמארט האריך את החוזה בבוסטון

דמרקוס קאזינס שחקן גולדן סטייט. AP
הוצג בקבוצתו החדשה ולא חסך במילים. קאזינס/AP

דמרקוס קאזינס הוצג היום (חמישי) כשחקנה החדש של גולדן סטייט. הסנטר הגיע למסיבת העיתונאים ביחד עם הג'נרל מנג'ר של האלופה בוב מיירס וכבר היה מלא בדיחות על חבריו החדשים. קאזינס פצוע בגיד האכילס ולא צפוי לשחק בחודשים הראשונים בקבוצתו החדשה.

ראשית הוא נשאל מה משך אותו להגיע מניו אורלינס לגולדן סטייט ואמר: "רק ההזדמנות לשחק עם תרבות מנצחת, יש לי גם את הצ'אנס לשחק עם כמה מהשחקנים הכי כישרוניים בעידן הזה". קאזינס נשאל איך מתקדמת ההתאוששות שלו מהפציעה ואמר: "זו פציעה שאפשר להחלים ולהתאושש ממנה ואוכיח שאני יכול לעשות את זה. תהליך ההחלמה הוא הגרוע ביותר, ללכת בכל יום ולעשות את אותו דבר, אבל אני לוקח את זה כמבחן. זה רק עוד מכשול שאני צריך להתגבר עליו. אני משתמש בזה כדלק כדי להתקדם לשלב הבא". הסנטר הנהדר נשאל על החברים החדשים שלו בקבוצה וענה: "השחקן האהוב עליי הוא בלי שום ספק קליי תומפסון. בשביל להיות כל כך משעמם כמו שהוא אין רגע משעמם".

בוגי דיבר על הציפיות שלו לקראת העונה החדשה: "המטרה שלי היא לזכות באליפות ובשביל זה חתמתי כאן. אני מביא איתי קשיחות, אני מביא סט כישורים שהם אומרים שלא היה להם לפני כן. אני מביא קצת מכל דבר". קאזינס נשאל גם האם הוא לא חבר טוב לקבוצה ואמר: "זה לא אני". על האפשרות שיהיה שחקן שייאלץ לעלות מהספסל אמר הסנטר: "אם זה מה שיקרה ויעזור לקבוצה, אז כן. אין בעיה. אני מבין את המצב שאני נמצא בו עכשיו ואני בסדר עם זה. אני כאן כדי לנצח וכדי לעזור לקבוצה לנצח. אני מצפה להיות אותו שחקן דומיננטי שהייתי לפני הפציעה".

עוד קודם לכן התייחס קאזינס לביקורות לפיהן הלך על הבחירה הקלה כשחתם בקבוצת הכוכבים של סטיב קר: "אני לא שם זין על אלה שאומרים את זה. תמיד יהיו כמה בני זונות שזה משגע אותם ואני אוהב את זה. זה רק עוד מבחן שאני צריך לעבור, אני אף פעם לא מוותר ואקח את האתגר הזה". קאזינס העמיד בעונה החולפת ממוצעים פנטסטים של 25.2 נקודות, 12.9 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק עד שנפצע.

מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס חוגג. GettyImages
"אני נחוש לעזור לחבריי לזכות באליפות". סמארט/GettyImages

אפרופו החתמות, אז מרכוס סמארט חתם על חוזה חדש בבוסטון לארבע שנים במהלכן ירוויח 52 מיליון דולר. "זה המקום בו אני רוצה להיות ואני מוכן לשים עליי את החולצה הירוקה בחזרה ולחזור לעבוד", אמר סמארט, "אני נחוש לעזור לחבריי לקבוצה להביא אליפות לאוהדים הכי טובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully