וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר למדים הסגולים: קאליף וואייט חתם לעונה אחת בהפועל חולון

7.7.2018 / 19:10

מחזיקת הגביע החזירה לשורותיה את הגארד האמריקאי, שנפצע במהלך עונת 2016/17 והצטיין בחצי העונה האחרונה בנס ציונה. דן שמיר: "שמח לקבל אותו בחזרה, נקווה להמשיך מאיפה שעצרנו"

ברני ארדוב

הפועל חולון החתימה הערב (שבת) את הגארד קאליף וואייט ששיחק בקבוצה במהלך עונת 2016/17. מחזיקת הגביע פתחה במגעים עם השחקן עם סיום העונה שעברה, אותה סיים במדי עירוני נס ציונה, והגיעה עמו להבנות כספיות מוקדם יותר היום, לפני שהודיעה רשמית על החתמתו לעונה אחת.

המאמן דן שמיר אמר לאחר החתימה: "שמחה גדולה בשביל כל משפחת הפועל חולון לקבל בחזרה את קאליף וואייט. הפציעה של קאליף בפברואר 2017 הייתה נקודה לא פשוטה עבור כולנו, ואני שמח לקבל אותו אחרי שנה וחצי, בתקווה להמשיך בעבודה המשותפת מאיפה שעצרנו".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נס ציונה מתאבלת על האניקאט, טפירו: "לא הייתי מנחש שהוא ייקלע לזה"
שון דאוסון על ההופעה הטובה בליגת הקיץ: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"
ג'ראלד לי ממכבי אשדוד/באר טוביה חתם לעונה בעירוני נס ציונה
רפי מנקו ימשיך כצפוי לעונה נוספת בהפועל תל אביב

קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון, שלמה אייזיק. ליאור נורדמן
חוזר לסגל של דן שמיר. קאליף וואייט/ליאור נורדמן

וואייט בן ה-27 (1.93 מ') קלע 18.8 נקודות והוביל את חולון בחצי העונה הראשונה שלו, אך אז נפצע כאמור בצורה קשה וגמר את העונה בפברואר 2017. אחרי כמעט שנה, האמריקאי חזר לישראל, נבחן בנס ציונה וגם חתם על חוזה. הוא הצטרף לסגל של הכתומים במחזור ה-15 וקלע 14.6 נקודות בממוצע למשחק, עם 43 אחוזים מחוץ לקשת, 3.7 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

לפני כן שיחק וואייט במשך שנתיים בהפועל אילת והיה אחד ההקלעים הבולטים בליגת העל, אליה הגיע מספרינגפילד ארמור מליגת הפיתוח של ה-NBA. במדי אילת רשם גם את שיא הקריירה שלו בליגה: 35 נקודות במשחק החמישי בסדרת רבע הגמר מול מכבי חיפה ב-2014/15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully