וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון על ההופעה הטובה בליגת הקיץ: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"

7.7.2018 / 9:30

הגארד הישראלי התפוצץ במשחק הבכורה שלו בליגת הקיץ במדי ברוקלין נגד אורלנדו עם 20 נקודות: "הרגשתי מעולה". בנטס התרשמו, עוזר המאמן וון: "ראינו ממנו הרבה מאוד דברים טובים"

אימג'בנק GettyImages

שון דאוסון פתח הלילה (בין שישי לשבת) את ליגת הקיץ בלאס וגאס בהופעת יוצאת מן הכלל כשקלע 20 נקודות (8 מ-18 מהשדה) והוסיף 6 ריבאונדים בהפסד של ברוקלין לאורלנדו 86:80. דאוסון קלע 13 נקודות כבר במחצית הראשונה, וסחט הרבה מאוד מחמאות מאנשי ברוקלין שהתרשמו ממנו כבר בחודש שעבר באימונים שעבר מול אנשי הקבוצה.

"הוא פתח את המשחק טוב מאוד", אמר עוזר המאמן של ברוקלין ז'אק וון, "הוא קלע בכמה דרכים, אם זה דרך תקיפת הסל במשחק המעבר, היכולת לקלוע מבחוץ, ולתקוף את הטבעת במתפרצת. ראינו ממנו הרבה מאוד דברים טובים".

דאוסון שוחח אחרי המשחק עם וואלה! ספורט ונשמע מרוצה מאוד: "הרגשתי מעולה היום, חיכיתי לרגע הזה המון זמן, לקבל הזדמנות שנייה בליגת קיץ. החיבור עם המאמנים ועם השחקנים טוב מאוד ורואים את זה גם על המגרש, רק חבל שלא הצלחנו לנצח. היינו חסרים ארבעה שחקנים מרכזיים כך שיש עוד מקום לאופטימיות להמשך. מקווה שננצח כבר מחר את אוקלהומה".

בין השחקנים שלא דרכו הלילה על הפרקט בברוקלין היה בחירת הסיבוב הראשון הבוסנית דז'נאן מוסא, מהשחקנים המעניינים ביותר שהנטס מציגים בסגל לקראת העונה הקרובה. בהחלטה משותפת של השחקן והנהלת הקבוצה הוחלט כי מוסא לא ישחק בשל העונה הארוכה שעברה עליו במדי צדביטה זאגרב.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שון דאוסון קלע 20 נקודות בליגת הקיץ, ברוקלין הפסידה לאורלנדו
דמרכוס קאזינס: "הפוטנציאל מפחיד, אעשה מה שיבקשו ממני"

שון דאוסון בליגת הקיץ. AP
החיבור טוב וזה בא לידי ביטוי. דאוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully