וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרכוס קאזינס: "הפוטנציאל מפחיד, אעשה מה שיבקשו ממני"

הסנטר חתם רשמית בגולדן סטייט: "כולנו נצטרך לעשות הקרבות, תמיד רציתי להיות בקבוצה שלא תסמוך רק עלי". ממפיס הגישה חוזה לקייל אנדרסון, זאק לאבין נשאר בשיקגו, נורקיץ' בפורטלנד

אימג'בנק GettyImages

לאחר שחתם רשמית על חוזהו, התייחס לראשונה דמרכוס קאזינס להצטרפותו לקבוצת הכוכבים בגולדן סטייט. "הפוטנציאל הוא מפחיד, זה ברור", אמר שחקן הפנים שמגיע מניו אורלינס. "אבל זה ידרוש הרבה עבודה קשה והקרבה, לא רק שלי אלא של כל הקבוצה. כולנו מודעים לכך, ובגלל זה החבר'ה האלה רצו שאהיה חלק מהקבוצה הזאת. אני פשוט אנסה לעשות את החלק שלי, אעשה מה שיבקשו ממני כדי לנצח. אני מניח שיהיו משחקים בהם אזרוק ארבע פעמים לסל, ויהיו כאלה שאהיה הקלע המוביל. זה בסדר, תמיד רציתי להיות בקבוצה שלא תסמוך אך ורק עלי".

כשנשאל מתי יתגבר על הקרע בגיד האכילס וישוב לפרקט אמר: "קיוויתי שזה יקרה במחנה האימונים, אבל זה לא ברור כרגע. אחזור כשאהיה כשיר ב-100 אחוז. כרגע אני בונה מחדש את הכוח שלי, אני משתפר מדי יום ומתחזק מדי יום. זה עניין של זמן".

סטיב קר אמר על הרכש החדש שלו: "כולנו יודעים שהוא שחקן אמוציונלי, אבל דריימונד גרין הכין אותי לרגע הזה, הכל יהיה בסדר. כשדמרכוס יהיה כשיר, הוא יפתח בחמישייה".

עוד ב-NBA

* הג'נרל מנג'רל של קליבלנד קובי אלטמן לא מעוניין להעביר את קווין לאב: "הוא אולסטאר, ולא משתפרים כשמעבירים אולסטאר, הוא היה מדהים עבורנו במשך ארבע שנים. אני אוהב מה שיש לנו כרגע ולא רוצה שנלך לאחור". כמו רודני הוד ולארי נאנס בתכניות של הקאבס.

* סקרמנטו הציעה לשחקן החופשי המוגבל של שיקגו זאק לאבין 78 מיליון דולר. הבולס צפויים להשוות את ההצעה ולהשאירו.

* פורטלנד החתימה מחדש את יוסוף נורקיץ' על חוזה של 48 מיליון דולר לארבע שנים.

* חדשות רעות לעומרי כספי? ממפיס הגישה לפורוורד קייל אנדרסון חוזה של 37 מיליון דולר לארבע שנים. לסן אנטוניו יש 48 שעות להשוות את ההצעה שקיבל השחקן החופשי המוגבל.

* בוסטון עדיין לא יצרה קשר עם מרכוס סמארט לגבי חוזה חדש. השחקן החופשי המוגבל עשוי לחתום על האופציה שלו (6.1 מיליון דולר), ולהפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא.

* ברקולין הגיעה לסיכום עם דווייט הווארד על שחרורו, והוא צפוי לחתום רשמית בוושינגטון לשנתיים תמורת 11 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קווין לאב קליבלנד. רויטרס
לא הולך לשום מקום כרגע. לאב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully