וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן אישר את מותו של טיילר האניקט, עירוני נס ציונה מתאבלת

7.7.2018 / 16:12

בקבוצה מלב המושבה, בה החל האניקאט את הקריירה האירופית שלו, מנסים לעכל את מותו הטראגי. נדב זילברשטיין: "קיבלתי את ההודעה בתדהמה, הוא הותיר פה חותם גדול כאדם וכשחקן"

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע באולסטאר. דייב בוימוביץ'
מוות טראגי. טיילר האניקט באולסטאר מעל מאיר טפירו/דייב בוימוביץ'

מותו הפתאומי של טיילר האניקאט, אקס עירוני נס ציונה, תופס את הכותרות בארה"ב ומכה גלים גם בקרב אנשי הכדורסל הישראלי. עדיין לא ברור אם האניקאט נקלע לקרב יריות עם המשטרה ונהרג, או שהוא שם קץ לחייו עוד לפני שאימו הזעיקה את המשטרה. בנס ציונה, הקבוצה שבה החל האניקאט את הקריירה האירופית שלו, הוכו בהלם למשמע הבשורות הללו.

עוד בנושא:

דיווחים בארה"ב: טיילר האניקאט נהרג בקרב יריות עם שוטרים
שון דאוסון על ההופעה הטובה בליגת הקיץ: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

סולומון היל מספיד את האניקט

נדב זילברשטיין מאמנו של האניקאט בנס ציונה אמר: "קיבלתי את ההודעה בתדהמה כבר בבוקר, משתתף בצער המשפחה. הגיע אלינו פעם ראשונה לאירופה בחור צעיר עם המון שמחת חיים, אהוב על כולם. אוהב מאוד את המשחק, תמיד שמח ומחייך. מאז שעזב היינו בקשר טלפוני ודרך הודעות איתי אישית ועם אנשי המועדון. בכל חופשה הוא חזר לארץ, מאוד אהב אותה ואת האנשים. יום מאוד עצוב עבורי, עבור המועדון והאוהדים. מדובר בשחקן שהותיר חותם גדול כשחקן וכאדם".

מאיר טפירו ששיחק עם האניקאט: "עצוב לשמוע טיילר היה בחור עם הרבה שמחת חיים וראש על הכתפיים לא הייתי מנחש שהוא יקלע לדבר כזה ,יהי זכרו ברוך".

חבר ההנהלה לשעבר והיועץ המשפטי של המועדון אבי נמרודי, שהיה בין האנשים שהביאו את האניקאט למועדון: "טיילר זה לא עוד שחקן זר שעבר בנס ציונה ועזב. הרבה בזכותו עירוני נס ציונה נכנסה לתודעה והגיעה לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי. גם שהגיע לרמות הגבוהות באירופה, הוא ואימו ליסה נהגו לחזור ולבקר במועדון ולהזכיר שבעצם בשבילו הכל התחיל בלב המושבה. תמיד שמר על קשר טלפוני עם אנשי המועדון והאוהדים. זה יום עצוב עבור כל אחד שהכיר אותו כאדם וככדורסלן".

מנס ציונה נמסר: "משפחת עירוני נס ציונה קיבלה בתדהמה את החדשות על דבר מותו של שחקן הקבוצה בעבר טיילר האניקאט בביתו בארצות הברית. טיילר שיחק בקבוצה בעונתה הראשונה וההיסטורית בליגת העל והיה מאבני היסוד של תקיעת היתד של הקבוצה בליגה הראשונה. טיילר נשאר בקשר טוב עם אנשי המועדון והקהל ותמיד ישאר אחד השחקנים האהובים והטובים שהיו במועדון ושמור לו מקום של כבוד בהיסטוריה של המועדון ובלב של כולנו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. נוח על משכבך בשלום, טיילר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully