וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן אישר: טיילר האניקאט נהרג בקרב יריות עם שוטרים

סיפור מטורף בארה"ב: אימו של שחקן נס ציונה לשעבר וחימקי בעונה שעברה התקשרה למשטרה לאחר שבנה התנהג "באופן לא יציב", מאוחר יותר דווח שהוא מת בקרב יריות בביתו, סוכנו אישר

עריכת וידאו: מתן חדד

בארצות הברית טענו היום (שבת) שטיילר האניקאט, שחקן עירוני נס ציונה לשעבר, מת בביתו שבשרמן אוקס, לוס אנג'לס, לאחר שנקלע לקרב יריות עם שוטרים. על פי דיווחים, הכל החל ב-17:00 שעון ארצות הברית, כשהמשטרה קיבלה שיחת טלפון מאמו של הכדורסלן, לפיה בנה מתנהג "באופן לא יציב". כשהגיעו שוטרים למקום, פתח עליהם האניקאט בירי, מה שהוביל לקרב יריות ובסופו של דבר גם למותו. לאחר מספר שעות הסוכן שלו, ארון מינץ, אישר את מותו של השחקן בהודעה שהוציא בשיתוף עם חימקי.

עוד בנושא:

שון דאוסון על ההופעה הטובה בליגת הקיץ: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"
דמרכוס קאזינס: "הפוטנציאל מפחיד, אעשה מה שיבקשו ממני"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

הדיווח על האניקאט בארה"ב

האניקט התבצר בביתו ולמקום הגיעו גם כוחות ימ"מ. 30 אזרחים שמתגוררים סביב ביתו של האניקאט פונו, מחשש שייפגעו. על פי אחד הדיווחים, בשלב מסוים גם השוטרים פתחו באש שבסופו של דבר גרמה למותו הטראגי של הכדורסלן שרק בעונה שעברה כיכב במדי חימקי מוסקבה ביורוליג. יש לציין שעדיין לא ברורות נסיבות מותו של האניקט, כאשר ממשטרת לוס אנג'לס נמסר שיחידות הימ"מ שהגיעו לבית בו שהה האניקט, מצאו את גופתו ושנסיבות המוות נחקרות ועוד פרטים יפורסמו בהמשך.

האניקאט (27, 2.03 מ'), הבחירה ה-35 בדראפט ה-NBA של 2011, החל את הקריירה האירופית שלו בנס ציונה ב-2013, והפך לאחד השחקנים הטובים והמלהיבים בישראל. עונה מוצלחת מאוד סידרה לו חוזה בחימקי מוסקבה, בה שיחק שנתיים, ולאחר עונה אחת באנאדולו אפס, שב לחימקי, בה שיחק אשתקד ונהנה מעונה טובה עם 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סולומון היל מתאבל על האניקט

גם דמרקוס קאזינס

ג'רו הולידיי

שחקן אנאדולו אפס טיילר האניקאט. GettyImages
מוות טראגי. האניקאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully