וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: ג'ראלד לי חתם לעונה הבאה

6.7.2018 / 8:45

הסנטר האמריקאי-פיני (30, 2.08) ששיחק בעונה שעבה במכבי אשדוד ורשם 11.4 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק יהיה הזר השלישי בסגל של הכתומים לצידם של דקוואן קוק וגארי בראון. גולן גוט צפוי לחתום על הארכת חוזה בקרוב

one

עירוני נס ציונה מתקרבת להשלמת הסגל הזר לעונה הבאה כשהחתימה את הסנטר הפיני-אמריקאי ג'ראלד לי ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד. לי היה מבוקש גם בקבוצתו מהעונה שעברה, אך הכתומים פעלו מהר יותר והצליחו לשים את ידיהם על השחקן שחובר לדקוואן קוק וגארי בראון שילבשו כתום גם בעונת 2019/20.

לי (30, 2.08) הוא בן לאב אמריקאי ששיחק במשך 24 שנים בפינלנד ואף ייצג את הנבחרת המקומית. אחרי ששיחק בקבוצות נוער מקומיות יצא לארצות הברית ושיחק ארבע שנים במכללות אולד דומיניון. כשיצא מהמכללות חזר לאירופה וחתם באודינה ופרימה ורולי האיטלקיות. בעונת 2012/13 זכה באליפות מונטנגרו עם בודוצ'נוסט ולאחר מכן החל בתקופה ממושכת ברומניה שכללה שנתיים בפלוישט וכמעט עונה מלאה נוספת בסטיאווה בוקרשט עם תקופה קצרה מאוד במורסיה. את עונת 2016/17, שוחרר אחרי שלושה משחקים בלבד וחזר לקבוצה המקומית של הלסינקי. בעונה שעברה הגיע למכבי אשדוד ורשם 11.4 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

מלבד לי, קוק ובראון, ממשיכים בנס ציונה גם הקפטן טל דן ושחקן הפנים אלישי כדיר. במועדון מקווים להחתים במהלך היום גם את גולן גוט לעונה נוספת אחרי שהגיעו להבנות על המשך דרכו. מי שעוד מועמד להצטרף הוא יניב סולומון ממכבי ראשון לציון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
איגור קולשוב: "זו הזדמנות להראות את עצמי ולראות איפה אני עומד"
הפועל תל אביב: רפי מנקו ימשיך כצפוי לעונה נוספת בקבוצה

שחקן מכבי אשדוד ג'ראלד לי. ברני ארדוב
נס ציונה מתחזקת. ג'ראלד לי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully