וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב: "זו הזדמנות להראות את עצמי ולראות איפה אני עומד"

6.7.2018 / 7:39

הקלע הישראלי יפתח את ליגת הקיץ במדי מינסוטה נגד דנבר (שבת, 06:00, ספורט 5). שון דאוסון ינסה את מזלו במדי ברוקלין שתפגוש במשחק הבכורה את אורלנדו. כבר ביום הראשון - אייטון ופיניקס נגד דונצ'יץ' ודאלאס

עריכת וידאו: מתן חדד

ליגת הקיץ בלאס וגאס תצא לדרך הערב (שישי), כשלראשונה כל קבוצות הליגה ישלחו נציגויות עם שחקנים נבחנים, בחירות הדראפט הטריות ושחקנים צעירים עם חוזים שעדיין מנסים לפרוץ בליגה הטובה בעולם. אחד המשחקים המרכזיים והמעניינים יערכו כבר הלילה ויפגיש את הבחירה הראשונה בדראפט, דיאנדרה אייטון מפיניקס, עם לוקה דונצ'יץ' במדי דאלאס.

אחרי שבשנה שעברה אף שחקן ישראלי לא ניסה את מזלו בליגה, השנה ישחקו בלאס וגאס שני שחקנים ישראלים במטרה להרשים ואולי להשיג חוזה כלשהו בליגה. שון דאוסון יגיע ללאס וגאס בפעם השלישית, הפעם במדי ברוקלין נטס, כשבעונה שעברה הוא נחתך לפני ליגת הקיץ, ובעונתו הראשונה הגיע עד למחנה הסופי של ניו אורלינס. דאוסון וברוקלין יפגשו הלילה (00:00) את אורלנדו.

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
בעקבות החלום. איגור קולשוב/AP

איגור קולשוב, שסיים את קריירת המכללות שלו במדי פלורידה לפני מספר חודשים, ינסה להרשים במדי מינסוטה טימברוולבס. בקולשוב מעוניינות מספר קבוצות בישראל ובאירופה, אך יכולת טובה שלו בליגת הקיץ עשויה לטרוף את הקלפים לטובתו. "אני רוצה לחוות מה זה בדיוק, כל התהליך והתחרות שיש לליגה להציע", סיפר קולשוב לוואלה! ספורט, "אני רוצה לקבל הזדמנות להראות את עצמי עד כמה שייתנו לי, לשחק מול שחקנים שנבחרו השנה בדראפט ולראות איפה אני עומד, ובגדול ללמוד מבפנים איך כל התהליך עובד פה ב-NBA. המטרה היא לקבל ניסיון לפני שאני חותם את החוזה הראשון שלי, ולנסות לקבל הזדמנות כמה גדולה שהיא תהיה". קולשוב ומינסוטה יפגשו במשחקם הראשון את דנבר (06:00, שידור ישיר בספורט 5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully