וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רפי מנקו ימשיך כצפוי לעונה נוספת בקבוצה

5.7.2018 / 14:15

האדומים ניצלו את האופציה שהייתה להם בחוזהו של הפורוורד שימשיך לעונה שנייה. המאמן דני פרנקו אמר: "חלק משמעתי על ומחוץ למגרש מצוות ישראלי מלוכד ואיכותי שהוביל אותנו"

one

הפועל תל אביב הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לפורוורד רפי מנקו כי היא מאריכה את חוזהו לעונה נוספת לפי האופציה שהייתה בחוזהו שנחתם בקיץ שעבר. מנקו הוא השחקן החמישי בסגל של האדומים לקראת העונה הבאה לצידם של הקפטן רביב לימונד, הפורוורד תומר גינת והצעירים צוף בן משה ששב מהשאלה וים מדר שעלה מקבוצת הנוער.

"אני והפועל שמחים שאנחנו מצליחים לייצר המשכיות עם רפי, שהיה חלק משמעותי על ומחוץ למגרש מצוות ישראלי, מלוכד ואיכותי שהוביל אותנו בעונה החולפת. אנחנו ממשיכים לבנות הפועל חזקה", אמר המאמן דני פרנקו בהודעה מטעם הקבוצה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בני הרצליה: הגארד-פוורוורד בוגדן בליזניוק חתם
אירופה קוראת לו: גולן גוט צפוי להמשיך בנס ציונה

רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נשאר באדום. רפי מנקו/ברני ארדוב

מנקו (24, 2.00) הוא בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל אליה הגיע מהפועל ירושלים. בשנת 2012 חזר לקבוצת הבוגרים של האדומים ושיחק בהפועל ירושלים במשך שלוש שנים, כשהוא מושאל פעמיים, עונה אחת להפועל גלבוע/גליל, ועונה נוספת להפועל אילת אז פרץ. בקיץ שעבר עבר להפועל תל אביב והפך לאחד הישראלים המובילים בליגה כשרשם 8.6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

האדומים, שידעו בשבוע הבא מי יהיו יריבותיה בשלב מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ינסו לסגור בימים הקרובים את תנאיו של אדריאן בנקס. מאמן הקבוצה דני פרנקו יצא היום לליגת הקיץ בלאס וגאס על מנת לאתר שחקנים זרים למועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully