וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה קוראת לו: גולן גוט צפוי להמשיך בנס ציונה

5.7.2018 / 8:44

הגארד (23, 1.92) שרשם העונה 6.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים צפוי להעדיף את הקבוצה בה שיחק בשנתיים האחרונות על פני הצעה מעירוני נהריה ויצטרף לדן, כדיר, קוק ובראון-רמירס

שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט. קובי אליהו
חוליה חשובה. גוט/קובי אליהו

גולן גוט, מהשחקנים המשתפרים של עונת 2017/18, צפוי להמשיך לעונה נוספת בעירוני נס ציונה. הגארד, שהיה מבוקש הקיץ גם במכבי ראשון לציון ועירוני נהריה, אמור להמשיך לעונה שלישית בלב המושבה, גם בזכות העובדה שהכתומים קיבלו אמש (רביעי) אור ירוק ממועצת העיר להשתתף במוקדמות היורופקאפ, ובזכות הקשר הטוב שלו עם אנשי המועדון. בנס ציונה יקוו לסגור את התנאים של גוט בקרוב.

גוט (23, 1.92), בנו של דני גוט, פרץ במפתיע בקיץ 2013 כשזומן על ידי שרון דרוקר ומתן חרוש לנבחרת העתודה, ובמקביל חתם בהפועל תל אביב תחת ארז אדלשטיין. הוא העביר שנתיים במדי האדומים, כשלא קיבל הרבה הזדמנויות, אך הראה ניצוצות של כדורסל חיובי. בקיץ 2015 עבר למכבי ראשון לציון, פתח את העונה טוב, אך ככל שהיא התקדמה הלך ודעך, אך היה חלק בזכיה של הכתומים באליפות. עונה לאחר מכן ירד ללאומית לנס ציונה והיה מהגורמים הבולטים בעליית הליגה של הקבוצה. העונה היה לאחד השחקנים המשפיעים ביותר של הכתומים כשרשם 6.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק ב-21.5 דקות.

מי שכבר חתום במדי הקבוצה של נדב זילברשטיין לעונה הבאה הם הישראלים אלישי כדיר והקפטן טל דן, שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה, והזרים דקוואן קוק וגארי בראון-רמירס, שהאריכו את חוזיהם לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully