וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אדם אריאל קרוב לסיכום לשנתיים

2.7.2018 / 18:08

הגארד (23, 1.92 מ') ששיחק במכבי אשדוד/באר טוביה בשנתיים האחרונות ואף שימש כקפטן הקבוצה, צפוי להיות שחקן החיזוק השני של צביקה שרף אחרי צירופו של איתי שגב

one

מכבי ראשון לציון בדרך לשחקן חיזוק שני לקראת עונת 2018/19. הגארד אדם אריאל ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד/באר טוביה ואף שימש כקפטן הקבוצה, צפוי לסגור את תנאיו בעיר היין ולהצטרף לאיתי שגב אצל הכתומים. באריאל התעניינו גם עירוני נס ציונה ועירוני נהריה, כשבמועדון בו שיחק רצו שימשיך, אך בסופו של דבר נראה כי יבחר לשחק תחת צביקה שרף ויחתום לשנתיים.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יובל נעימי מועמד להצטרף לעירוני נהריה
הפועל גלבוע/גליל: אריאל בית הלחמי ימשיך באופן רשמי
עירוני נהריה: מיקי גורקה מונה למאמן הקבוצה: "זו סגירת מעגל"
מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב

שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. לירון מולדובן
ייפרד מאשדוד. אדם אריאל/לירון מולדובן

אריאל (23, 1.92 מ') הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ששיחק במשך שלוש עונות בבוגרים של הקבוצה מהבירה ואף זכה עמה באליפות בעונת 2014/15. בקיץ 2015 עבר לברמרהאבן הגרמנית של מולי קצורין, אך שותף רק לשמונה משחקים וחזר לישראל להפועל חולון. בקיץ 2016 עבר למכבי אשדוד ושיחק במשך שנתיים מוצלחות בקבוצה מעיר הנמל. ב-27 משחקים בהם שותף העונה רשם אריאל 7.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים כשהוא מקבל 19.6 דקות בממוצע למשחק.

בראשון לציון מנסים לבנות קבוצה צעירה על מנת ליצור תלכיד חדש במקום זה שסיים את העונה שעברה במקום ה-11 המאכזב. מלבד איתי שגב שחתם ואדם אריאל שעשוי להצטרף, מועמדים לחבור לקבוצה גם נמרוד טישמן, ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת ונמרוד לוי ששיחק בקבוצה לפני שנתיים ובעונה שעברה נבחר לשחקן המשתפר של העונה במדי מכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully