וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב

1.7.2018 / 12:21

אחרי המתנה של מספר שבועות, החליט המאמן להמשיך בקבוצה מעיר הנמל ויקבל שדרוג, כמו גם עוזרו דני גוט. ה-MVP של ליגת העל ממתין לחתימת גרינברג ועשוי להישאר

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. לירון מולדובן
המשכיות. גרינברג/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה החלה באופן רשמי את הכונתיה לקראת עונת 2018/19 בימים האחרונים. מאמן הקבוצה בראד גרינברג צפוי להמשיך, ויחתום על חוזה חדש לעונה הבאה, כשגם עוזרו המוערך דני גוט צפוי לזכות לשדרוג ויישאר. גרינברג מדריך בימים אלה את נבחרת קוסובו במוקדמות אליפות העולם, והוא החזיק את התשובה לגבי המשך דרכו באשדוד במשך מספר שבועות עד שקיבל החלטה בימים האחרונים להמשיך במועדון. הצדדים מנהלים מגעים כדי לסכם את התנאים באופן רשמי, כששני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות.

עוד בנושא
עירוני נהריה: מיקי גורקה מונה כמאמן
הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר חוזר, טיישון תומאס סיכם
עירוני נס ציונה מימשה את האופציה על גארי בראון רמירז
איינארס בגאצקיס מונה למאמן באמברג, ז'ופרה לוברן חתם בפנרבחצ'ה

מי שעוד עשוי להמשיך במפתיע באשדוד הוא הגארד סק הנרי שממתין לחתימתו של גרינברג כדי לסגור סופית במועדון. הנרי זכה בתואר השחקן המצטיין של העונה בליגת העל מטעם מנהלת הליגה לאחר שבמשך 33 משחקים הוביל את קבוצתו לאחת מעונות השיא בתולדותיה כשהוא רושם 17.3 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף נגד הפועל תל אביב היה השחקן הטוב ביותר של אשדוד, אך לא עזר לקבוצה להגיע לפיינל פור עם 16.5 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים, כשזאת לצד 5.3 איבודים למשחק.

מי שכבר עזב את הקבוצה הוא המתאזרח טראוויס ווריק שעבר להפועל באר שבע, ושניים נוספים שצפויים לא להמשיך גם כן הם הקפטן אדם אריאל והסנטר אלכס צ'וברביץ'. אריאל שיחק בשנתיים האחרונות באשדוד, ואם ימשיך לעונה שלישית וירצה לעזוב לאחר מכן, העסקה תהיה יקרה יותר בשל דמי ההשבחה, ולכן הוא צפוי לעזוב. מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה מחזרות אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully