וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר חוזר, טיישון תומאס סיכם

1.7.2018 / 10:54

בוקר עמוס בבירה: האקס יחזור אחרי עונה בה לא שיחק כדורסל באופן סדיר, בתנאי שלא ימצא קבוצה ב-NBA. סנטר הפועל חולון בעונה החולפת בדרך לחתימה, תמיר בלאט עדיין על הכוונת

ברני ארדוב

יום עמוס בהפועל ירושלים: הקבוצה החתימה היום (ראשון) את אמארה סטודמאייר, ובמקביל סיכמה עם סנטר הפועל חולון בעונה החולפת טיישון תומאס. סטודמאייר חוזר לקבוצה אחרי עונה שלמה בה לא שיחק כדורסל באופן סדיר, ואחרי שכבר הודיע על פרישה. לאחרונה החל הפורוורד/סנטר לנסות לחזור למגרשים ואף הציע את עצמו לקבוצות NBA. לעת עתה הוא לא מצא כזאת, אבל גם אחרי הודעת ירושלים הוא שומר לעצמו את האופציה לחתום באחת כזו בהמשך.

"שמח מאוד שאמארה חוזר אלינו. זה לא סוד ששני הצדדים רצו לחזור ולשתף פעולה", אמר המאמן עודד קטש. אין צורך להרחיב על היכולת של אמארה לתרום להפועל בכל החזיתות, גם בפן המקצועי וגם ביכולת המנהיגות שהוא מביא בתוך ומחוץ למגרש. בטוח שכשהוא יהיה כאן כולנו נרוויח".

אמארה סטודמאייר, שחקן הפועל ירושלים. אתר רשמי
ברוך שובך. סטודמאייר/אתר רשמי
טיישון תומאס הפועל חולון. קובי אליהו
עוד זר מהליגה עובר לירושלים. טיישון תומאס/קובי אליהו

תומאס (24, 2.03) היה הזר הראשון שנחת בעונה שעברה בהפועל חולון, והעמיד במהלך העונה ממוצעים של עשר נקודות ו-4.9 ריבאונדים במעט פחות מ-22 דקות. עם זאת, במפגשים הישירים מול הפועל ירושלים היה טוב יותר ותרם 13.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

קודם לכן שיחק בקרמונה האיטלקית וירד איתה לליגת המשנה כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק. תומאס הוא יליד לאס וגאס ששיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת יוסטון כשבעונתו השלישית קלע 15.4 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק. דווקא אז בחר לשבת שנה בחוץ ולהצטרף לאוניברסיטת אוקלהומה לשנתו האחרונה בה רשם 11.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק עם אורלנדו בליגת הקיץ וחתם בקבוצת מידלדויטשר מהליגה הגרמנית הראשונה.

הפועל ירושלים מתעניינת גם בצירופו של תמיר בלאט. גורם בהפועל חולון אמר היום על תומאס: "ירושלים התעניינו בשחקן, ולא רק בתמיר בלאט, ותומאס העדיף ללכת לירושלים".

כזכור, הפועל ירושלים החתימה כבר את הגארד ג'ייקובן בראון (28, 1.90), שחתם בקבוצה לשנתיים. בראון, בוגר מכללת טקסס, עבר מהפועל גלבוע/גליל, שם העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.9 אסיסיטים בעונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully