וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה מימשה את האופציה על גארי בראון רמירז

1.7.2018 / 9:32

הכתומים הודיעו לסוכנו של הגארד הפורטו-ריקני כי הוא יישאר במועדון גם בעונת 2018/19, אך התעניינות מדרום קוריאה עשויה לשנות את התמונה ולהכניס הרבה כסף לקופת המועדון

one

עירוני נס ציונה הודיעה אמש (שבת) לגארד הפורטו ריקני גארי בראון רמירז כי היא מממשת את האופציה שלה עליו לעונת 2018/19. הכתומים בונים על בראון גם לעונה הבאה, אך על פי השמועות שמגיעות אליהם, מספר קבוצות מהליגה הראשונה בדרום קוריאה רוצות לצרף את השחקן גם כן. בחוזהו של הפורטו ריקני, שנמצא בימים אלה בנבחרת פורטו ריקו במוקדמות אליפות העולם, לא מופיע סעיף יציאה לאחר ה-1 ליולי, וכעת כל קבוצה שתרצה לצרפו, תצטרך לנהל מגעים עם נס ציונה, שעשויה להרוויח במקרה כזה מעל 50 אלף דולרים, הסכום שאגב הרוויח השחקן בכל העונה שעברה.

גארי בראון רמירז (25, 1.85) סומן בפורטו ריקו כבר בגיל צעיר והיה בסגל הנבחרת הלאומית עד גיל 18 לאליפות מרכז אמריקה בשנת 2009, כשהוא רק בן 16. בשנת 2011 הגיע לאוניברסיטת ווסט וירג'יניה ובארבע שנים שם לא הפך לשחקן מוביל, כשבשנתו האחרונה רשם 7 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים בממוצע למשחק. מיד עם סיום לימודיו עבר לליגה בפורטו ריקו, חתם בקבוצת סנטרוס דה אגודה, אך לאחר שישה משחקים עזב. בעונה שעברה חזר לליגה המקומית לאתלטיקו סן חרמן, והראה שיפור מרשים ביכולותיו - ב-41 משחקים רשם 12.3 נקודות, 7.7 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים למשחק. העונה בנס ציונה רשם 12.1 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק.

מי שכבר חתומים בנס ציונה לעונה הבאה הם דקוואן קוק, אלישי כדיר וטל דן. בקבוצה מאוד רוצים להשאיר את גולן גוט, אך בשלב הזה עדיין לא מצליחים לסגור את צירופו. גם רביב פיטשון עשוי להשאר, כשבסיטואציה מסוימת גם אלעד הופמן יכול לסגור עונה שלישית בכתום. שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים הם נמרוד טישמן, אדם אריאל ויניב סולומון. בנס ציונה מחכים לתשובה ממועצת העיר ביום רביעי לדעת האם תירשם הקבוצה ליורופקאפ בעונה הבאה או לא.

גארי בראון רמירז, שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
בראון רמירז בפעולה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully