וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: מיקי גורקה מונה למאמן הקבוצה: "זו סגירת מעגל"

1.7.2018 / 12:00

המאמן חוזר לקבוצה בה עבד שלוש שנים בעבר ויחליף את אריק אלפסי, אחרי שסיים את דרכו כעוזר מאמן ירושלים. שולדבראנד ממתין להחלטה, זיו ודגלאס עשויים להמשיך, זליקוביץ' מועמד

מודי מאור, מיקי גורקה, הפועל ירושלים,. ברני ארדוב
ברוך שובך. גורקה/ברני ארדוב

עירוני נהריה החתימה הבוקר (ראשון) את המאמן מיקי גורקה על חוזה לשנתיים הקרובות. גורקה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בחודש שעבר, חוזר לנהריה אותה הדריך לזמן קצר בעונת 2008/9, אחרי שנים יפות במכבי חיפה, בני הרצליה ולאחרונה כעוזר מאמן בהפועל ירושלים. מי שצפויים לעבוד לצידו הם עוזרי המאמן ליאור אנגלמן, שעבד במשך מספר שנים בנהריה ומעוז מלכה שעובד בקבוצה ברציפות בשנים האחרונות.

גורקה (45) החל את קריירת האימון שלו בליגת העל כעוזרו של אריאל בית הלחמי בעירוני נהריה והיה עוזר בקבוצה במשך שלוש שנים. במהלך עונת 2010/11 קודם מעמדת עוזר המאמן לעמדת המאמן במכבי חיפה, והחל גם את עונת 2011/12 בקבוצה, עד שפוטר במחזור ה12. בקיץ 2013 חבר למולי קצורין כעוזרו בבני הרצליה ובמהלך העונה החליף את קצורין ואימן את הרצליה במשך כמעט שלוש שנים כשהוא מסיים עם מאזן של 43 ניצחונות מול 46 הפסדים. לאחר סיום דרכו היה עוזרו של מודי מאור, ולאחר מכן, עודד קטש בהפועל ירושלים.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי הוסיף: "מיקי הוא מאמן מאוד מוערך בנהריה ועבד בעבר במועדון, ומבחינתנו, זוהי סגירת מעגל. אופיו וכישוריו, תואמים מאוד את רוח המועדון ומטרותיו. בהזדמנות זאת אבקש להודות לראש העיר מר ז'קי סבג על תמיכתו במועדון"

השחקן היחיד שחתום על חוזה בנהריה לעונה הבאה הוא הסנטר איגור נסטרנקו שימשיך. בנהריה צריכים להחליט עד לסוף השבוע האם הפורוורד יהונתן שולדבראנד ימשיך לעונה נוספת. שחקנים נוספים שעשויים להמשיך הם יפתח זיו, שעבד בעבר עם גורקה בצורה מוצלחת וסטו דגלאס, כשאחד השחקנים שהוזכר כמועמד להצטרף הוא אבירם זליקוביץ' מבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully