וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אריאל בית הלחמי ימשיך באופן רשמי

2.7.2018 / 9:56

המאמן הוותיק (52) יפתח את עונתו הרביעית המלאה בגן נר. אשתקד הצעיד בית הלחמי את המועדון לרבע גמר הפלייאוף והוא צפוי לחגוג העונה 400 משחקים בליגת העל. זוסמן מועמד להצטרף לסגל הישראלי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הבוקר (שני) באופן רשמי כי מאמנה אריאל בית הלחמי ימשיך גם בעונת 2018/19. עצם ההודעה היא לא מפתיעה במיוחד, שכן בית הלחמי כבר עובד מסיום העונה על בניית הסגל, אך תנאי העסקתו לעונה הבאה נסגרו באופן סופי רק בימים האחרונים. המאמן נמצא בימים אלה עם נבחרת העתודה המתכוננת לאליפות אירופה בגרמניה שתצא לדרך בעוד פחות משבועיים.

בית הלחמי (52) יפתח בגלבוע את עונתו הרביעית המלאה. הוא החל את הקדנציה שלו בקבוצה בתחילת הסיבוב השלישי של עונת 2014/15 כשהוזעק להחליף את ברק פלג ולנסות להשאיר את הקבוצה בליגה. למרות שלא הצליח, קיבל את האשראי להעלות את הקבוצה מהלאומית ועשה זאת כבר בתום עונה אחת. בעונת 2016/17 הצעיד את גלבוע לעונה יפה שנגמרה ללא הגעה לפלייאוף, והעונה התקדמה הקבוצה וסיימה במקום השישי, כשהיא נעצרת ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים. בית הלחמי צפוי לחגוג העונה 400 משחקים בליגת העל, ולהיות המאמן החמישי בתולדות הליגה שעושה את זה. הוא הדריך מלבד גלבוע/גליל גם את מכבי גבעת שמואל, אליצור אשקלון, עירוני נהריה ובני השרון.

בגזרת הסגל צפויים להשאר לעונה הבאה הקפטן חואקין שוכמן, הגארד יחזקאל סקוורר כשיחזור מהפציעה שסיימה עבורו את העונה מוקדם מהצפוי, כשגם המתאזרח ספנסר וייס מחזיק בחוזה לעונה נוספת. עם טל קרפלס ובן אלטיט מנהלת גלבוע מגעים להמשך דרכם. בין השמות המועמדים להצטרף נמצא יובל זוסמן ממכבי תל אביב, נתנאל ארצי ממכבי חיפה וזיו בן צבי מעירוני נהריה.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם סקוטי ווילבקין, גם קארוסו על הכוונת
גיא הראל על פרשת אמארה סטודמאייר: "הייתי פזיז, שמחתי, התרגשתי - וטעיתי"
מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב

מאמן הפועל גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי. יוסי ציפקיס
אחד המאמנים הוותיקים בליגת העל. בית הלחמי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully