וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם סקוטי ווילבקין, גם קארוסו על הכוונת

1.7.2018 / 22:03

הצהובים מעוניינים מאוד בכוכב דרושאפקה, שעל פי דיווחים סיכם באנאדולו אפס. בסרביה טוענים שהגארד האמריקאי, ששיחק אשתקד במדי הלייקרס עשוי לחתום לשנתיים ולהרוויח 1.5 מיליון דולר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר חיזוק לעונה הבאה. הצהובים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם סקוטי ווילבקין, שזכה אשתקד ביורוקאפ עם דיוויד בלאט ודרושאפקה, ומבוקש גם על ידי אנאדולו אפס. הצהובים הציעו לדרושאפקה פיצוי עבור הכוכב, בתקווה להגיע להבנות סופיות ולהחתימו לשנתיים, ואופטימיים בנוגע לסיכויים שיצטרף, אך בו בזמן שומרים על זהירות, בגלל החיזורים הנמרצים של אפס. ווילבקין (25, 1.88 מ'), בוגר מכללת פלורידה, שיחק בדרושאפקה מאז 2015, והפך לאחרונה לאחד הגארדים הטובים ביבשת.

בסרביה, לעומת זאת, מדווחים הערב (ראשון) שאלכס קארוסו על סף חתימה לשנתיים במועדון הצהוב וישתכר 750 אלף דולר לעונה, כך על פי אתר basketballsphere, בעוד ביוון טוענים שמדובר במשא ומתן בלבד.

קארוסו (24, 1.96 מ'), בוגר מכללת טקסס A&M, לא נבחר בדראפט 2016 ופילס את דרכו לליגה הטובה בעולם דרך ליגת הפיתוח האמריקאית. ב-2016 חתם בקבוצת הפיתוח של אוקלהומה סיטי, ולאחר ששיחק עם לוס אנג'לס לייקרס בליגת הקיץ של 2017, קיבל חוזה ורשם אשתקד 37 משחקים ב-NBA. קארוסו פתח בשבעה מהם, ובסך הכל, העמיד ממוצעים של 3.6 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

לאחרונה צורף קארוסו לסגל נבחרת ארצות הברית של ג'ף ואן גנדי, שמורכבת משחקנים שברובם הגיעו מליגת הפיתוח ומנסה להבטיח העפלה לאליפות העולם.

עוד בנושא:

אמארה סטודמאייר מכחיש שחתם, הפועל ירושלים מחקה את פוסט החתימה
מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב
עירוני נהריה: מיקי גורקה מונה למאמן הקבוצה: "זו סגירת מעגל"
עירוני נס ציונה מימשה את האופציה על גארי בראון רמירז

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אלכס קארוסו. AP
בדרך לצהוב? קארוסו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully