וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הראל על פרשת אמארה סטודמאייר: "הייתי פזיז, שמחתי, התרגשתי - וטעיתי"

1.7.2018 / 23:15

מנכ"ל הפועל ירושלים לקח אחריות על הודעת ההחתמה שהוכחשה על ידי שחקן הפנים האמריקאי. הראל: "אם מישהו מרגיש שהייתה פה יד מכוונת כדי למכור עוד מנוי - שיבוא לקבל את כספו חזרה"

one

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (ראשון) חגיגת על שובו של אמארה סטודמאייר למועדון, בכפוף לכך שלא ימצא קבוצת NBA, אלא שכלל לא בטוח ששחקן הפנים האמריקאי ישוב לשחק בבירה. בשעות הערב הגיב סטודמאייר לפוסט שפרסמה ירושלים באינסטגרם, וכתב: "זה שגוי. זה לא נכון. לא חתמתי על חוזה. אני מצטער בפני האוהדים. זה לא נכון. סליחה על הבלבול. אבל כן אדבר עם הפועל ירושלים".

גם אשתו, אלכסיס סטודמאייר, הגיבה וכתבה: "זה ממש לא נכון!"

אחרי התגובות, הסירה ירושלים את הפוסט והגיבה: "במהלך התקופה האחרונה התקיימו שיחות רבות עם אמארה. בשבוע החולף הודיע השחקן לראשי המועדון, באופן חד משמעי, כי במידה ולא יחתום בקבוצת NBA הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה וכתוצאה מכך יצאה ההודעה הרשמית מטעם המועדון. במידה ואמארה נפגע מעיתוי ההודעה אנו מתנצלים בפניו ובטוחים כי הוא יהיה איתנו בעונה הבאה בארנה במידה ולא ישחק ב-NBA".

מי שכן יגיע הוא טיישון תומאס, שסגר במועדון. הודעה על חתימה רשמית צפויה בימים הקרובים.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודיעה: אמארה סטודמאייר חוזר, טיישון תומאס סיכם
מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב
עירוני נס ציונה מימשה את האופציה על גארי בראון רמירז
הפועל ירושלים: האוקור פאלסון האיסלנדי מועמד לקבוצה

באופן חריג מנכ"ל המועדון גיא הראל פרסם פוסט בפייסבוק בו כתבף "טעיתי. הייתי פזיז, שמחתי, התרגשתי - וטעיתי".

הראל המשיך וכתב: "לפני שלושה שבועות סגרנו חמש עונות בהפועל - עונות עם הצלחות ואכזבות, עם גבהים בלתי נתפסים ועם רגעים ספורטיביים שנעדיף לשכוח. אבל היום נפל דבר ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר.הרגלנו את הקהל שלנו שכל הודעה שלנו זה בטון. אמת שאין בלתה. והיו לנו את כל הסיבות הנכונות להוציא את ההודעה שהוצאנו. אבל משהו בתקשורת היה לקוי. למה? הרבה סיבות. בגלל הפזיזות. בגלל הרצון להתרגש ולרגש. השד יודע. אבל טעיתי ועכשיו אנשים מרגישים פגועים".

המנכ"ל המשיך: "בראש ובראשונה - אמארה. חמש שנים של היכרות עם המון הערכה הדדית וכבוד. את העניינים בינינו אני עוד אפתור. ואחריו - קהילת הפועל ירושלים. אני עוד מקווה ומאמין שאמארה ישחק בהפועל (אם לא יקבל את החוזה המיוחל ב NBA ). אבל אם מישהו מרגיש שהייתה פה יד מכוונת כדי למכור עוד מנוי אז אני מודיע כאן ועכשיו - הוא והיא מוזמנים לקבל את מלוא כספם חזרה באופן מיידי. בלי שאלות ובלי הסברים".

טעיתי".

התגובה של אמארה סטודמאייר. צילום מסך
התגובה של אמארה וגם של אשתו על ההודעה בדף האינסטגרם של הפועל ירושלים/צילום מסך
התגובה של אמארה סטודמאייר. צילום מסך
והנה אשתו של סטודמאייר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully