וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יובל נעימי מועמד להצטרף

2.7.2018 / 17:58

הגארד בן ה-32 (1.88 מ') עשוי לחזור לישראל אחרי שנתיים בליגה האיטלקית השנייה, והקבוצה מעין שרה מועמדת לקלוט אותו. ליאור אנגלמן חוזר לתפקיד עוזר המאמן של מיקי גורקה

one

בעירוני נהריה החלו אתמול (ראשון) באופן רשמי בהכנות לקראת העונה הבאה עם מינויו של המאמן מיקי גורקה לשנתיים לתפקיד המאמן הראשי של הסגולים, וכבר בימים הקרובים ינסו במועדון לעשות מהלכים בשוק השחקנים. אחד השמות המעניינים שעשוי לחבור לנהריה הוא יובל נעימי, שהיה מועמד לנהריה גם במהלך העונה שעברה, והשלים העונה שנתיים מוצלחות בליגה האיטלקית השנייה. נעימי בן ה-32 (1.88 מ') הוא אחד משני מועמדים לתפקיד הרכז הישראלי של הקבוצה ביחד עם יפתח זיו שעשוי להשאר לעונה נוספת, בזכות הקשר הטוב שלו עם גורקה.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל גלבוע/גליל: אריאל בית הלחמי ימשיך באופן רשמי
מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב
עירוני נס ציונה מימשה את האופציה על גארי בראון רמירז

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל? יובל נעימי/ברני ארדוב

עוד בגזרת הנשארים צפויים בנהריה לקבל החלטה בנוגע ליהונתן שולדבראנד עד לסוף השבוע. לוויקינג הסגול חוזה לעונה הבאה עם אופציה יציאה של הקבוצה, ובהתייעצות בין הצוות המקצועי להנהלה יוחלט האם להשאירו או לוותר עליו. איגור נסטרנקו ימשיך לעונה נוספת, כשגם סטו דגלאס עשוי להמשיך לעוד עונה בעין שרה.

בינתיים הודיעה נהריה על מינויו של ליאור אנגלמן לתפקיד עוזר המאמן של גורקה. אנגלמן שהיה עוזרו של רועי חגאי בנהריה, המשיך לתפקיד עוזר המאמן במכבי חיפה בליגת העל וכעת חוזר לתפקיד אחרי שבעונה שעברה הדריך את הפועל נצרת עילית מהליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully