וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: איתי שגב חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

26.6.2018 / 16:25

הסנטר של מכבי תל אביב הצטרף באופן רשמי לקבוצה מעיר היין. הכתומים ישלמו דמי השבחה על סך של יותר מ-100 אלף שקל. בקבוצה מעוניינים לצרף שחקנים בכירים נוספים בתקופה הקרובה

ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) באופן רשמי על החתמתו של הסנטר איתי שגב ששיחק בעונות האחרונות במכבי תל אביב. שגב, שעל מועמדותו לקבוצה מעיר היין פורסם לראשונה בוואלה! ספורט העדיף לחבור לצביקה שרף בראשון לציון על פני הצעות אחרות שהיו לו. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. במסגרת העסקה תצטרך ראשון לציון לשלם דמי השבחה למכבי תל אביב בסכום של למעלה מ-100 אלף שקל.

שגב (23, 2.04) הגיע למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16 וחצי, וחתם על חוזה ארוך טווח. אחרי שלא הרבה לשחק הושאל בקיץ 2013 להפועל חולון, ועונה לאחר מכן הושאל להפועל גלבוע/גליל, כשהוא רושם 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חזר למכבי תל אביב ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש שנים, כשבשנתו הראשונה נבחר לשחקן המשתפר של העונה. בקיץ האחרון מונה לקפטן הצהובים, אך אחרי שלא קיבל מספיק דקות משחק ביקש לעזוב, נענה בשלילה, ותפקיד הקפטן נלקח ממנו.

שגב הוא השחקן הראשון שחותם בראשון לציון, והכתומים עושים מאמצים כדי לצרף שחקנים נוספים כשבין המועמדים נמצאים גם יותם הלפרין, גולן גוט, אדם אריאל, נמרוד טישמן ונמרוד לוי, לצד אבי בן שימול שיפגש היום עם ראשי הקבוצה כדי לבחון אפשרות להשאר במועדון.

עוד בנושא:

בהפועל חולון חוששים כי טי ג'יי קליין ינסה לא לשוב למועדון
אנג'לו קלויארו חתם במכבי תל אביב: "יש לו IQ כדורסל מדהים"
מכבי ראשון לציון בודקת את אפשרות צירופו של יותם הלפרין
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי ראשון לציון איתי שגב.
מצא בית חדש. שגב
איתי שגב חותם בשורות מכבי ראשון לציון.
משמעון מזרחי ליצחר פרי. איתי שגב חותם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully