וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון בודקת את אפשרות צירופו של יותם הלפרין

25.6.2018 / 14:46

הקפטן של הפועל ירושלים (34, 1.93) לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת ומועמד לחזק את הכתומים לאחר הגעתו של איתי שגב. עם זאת, קיימת אפשרות שימשיך במדי האדומים גם בעונה הבאה

one

במכבי ראשון לציון צפויים להודיע בהמשך היום (שני) על החתמתו של איתי שגב, הקפטן לשעבר של מכבי תל אביב, וייתכן מאוד שבכך לא יסתיימו החתמות הקפטנים של הכתומים. לוואלה! ספורט נודע כי בין המועמדים להגעה לעיר היין נמצא גם קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין, ואף בדיקה ראשונית נעשתה בנושא. הלפרין לא מחזיק בחוזה בבירה לעונה נוספת, וייתכן מאוד כי יבחר לעזוב ולא לחכות להתפתחויות בקבוצתו בשנים האחרונות ולהתאחד עם צביקה שרף שאימן אותו במכבי תל אביב ונבחרת ישראל. עם זאת, ההערכות בהפועל ירושלים הן כי קיימת אפשרות שהלפרין יישאר בסופו של דבר לעונה נוספת.

הלפרין (34, 1.93) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 17. אחרי ארבע שנים במכבי יצא לשנה אחת לאולימפיה לובליאנה וחזר ללבוש צהוב לשלוש שנים נוספות. בקיץ 2008 חתם על חוזה עתק באולימפיאקוס והשלים שלוש עונות טובות ביוון. לאחר התקופה באדום המשיך לשנתיים נוספות באירופה - שנה אחת בספרטק סנט פטרסבורג ושנה נוספת בבאיירן מינכן, לפני שחזר לישראל - דווקא להפועל ירושלים בקיץ 2013. בחמש שנים בירושלים הוא זכה בשתי אליפויות והגיע פעם אחת לחצי גמר היורוקאפ.

בראשון לציון מתכוונים לבצע שינוי משמעותי בסגל לקראת העונה הבאה. בין המועמדים להצטרף מלבד איתי שגב ויותם הלפרין נמצאים גם אדם אריאל, גולן גוט, נמרוד טישמן ויונתן מור, כשגם שמו של נמרוד לוי, ששיחק בכתום לפני שנתיים ולא סיים את העונה בקבוצה, עלה כאפשרות.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
איחוד עם צביקה שרף? הלפרין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully