וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון תשלם למכבי תל אביב דמי השבחה על איתי שגב

25.6.2018 / 9:22

הכתומים מקווים להשלים את עסקת הגעתו של הסנטר הצעיר לשורותיהם, וכחלק מחוקי איגוד הכדורסל יצטרכו לשלם כ-20 אחוזים משכר הברוטו שלו לצהובים, סכום שמוערך בקצת יותר מ-100 אלף שקל

one

עסקת העברתו של איתי שגב למכבי ראשון לציון צפויה להיסגר היום (שני) סופית. שחקן הפנים אמור לחתום על חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לעונה נוספת, ויוכל לצאת במהלך קיץ 2019 לקבוצה באירופה. על מועמדותו של שגב לראשון לציון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני כשלושה שבועות. ראשון לציון תצטרך לשלם לא רק את שכרו של שגב, אלא גם דמי השבחה למכבי תל אביב, לפי חוקי איגוד הכדורסל, בגובה 20 אחוז משכר הברוטו שלו, סכום שמוערך ביותר מ-100 אלף שקל. לוואלה! ספורט נודע שבשל הסיטואציה, הלך שגב לקראת ראשון לציון בשכרו העונה.

שגב (23, 2.04) הגיע למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16 וחצי, וחתם על חוזה ארוך טווח. אחרי שלא הירבה לשחק הושאל בקיץ 2013 להפועל חולון, ועונה לאחר מכן הושאל להפועל גלבוע/גליל, כשהוא רושם 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חזר למכבי תל אביב ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש שנים, כשבשנתו הראשונה נבחר לשחקן המשתפר של העונה. בקיץ האחרון מונה לקפטן הצהובים, אך אחרי שלא קיבל מספיק דקות משחק ביקש לעזוב, נענה בשלילה, ותפקיד הקפטן נלקח ממנו.

צביקה שרף מעוניין לערוך שינוי משמעותי בסגל של ראשון לציון, כשנראה כעת שהשחקן היחיד שיש אפשרות שימשיך לעונה הבאה הוא הגארד אבי בן שימול, שצפוי להיפגש עם ראשי הכתומים היום. כל שאר שחקני הקבוצה צפויים לעזוב, על אף שנערכה פגישה עם הקפטן ניצן חנוכי במהלך השבוע שעבר. שחקנים נוספים שנחשבים מועמדים לחיזוק הכתומים הם עמית שמחון, גולן גוט ואדם אריאל. בעיר היין מחכים לאישור דירקטוריון מנהלת ליגת העל כדי לחזור ולשחק באירופה, על אף העובדה שסיימו את העונה שעברה במקום ה-11.

עוד בנושא:

עוזב את מכבי תל אביב: איתי שגב סגר את תנאיו במכבי ראשון לציון
החתמה שנייה בדרך? מכבי תל אביב במשא ומתן עם אנג'לו קלויארו

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב חוגג. ברני ארדוב
בדרך לעיר היין. שגב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully