וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: איתי שגב מועמד מוביל להצטרף

7.6.2018 / 11:49

הקבוצה של צביקה שרף מעוניינת לצרף את סנטר מכבי תל אביב, כשגם בני הרצליה והפועל חולון בין הקבוצות שמועמדות להחתימו. שגב מסיים הקיץ חוזה, הכתומים עשויים לעשות מהפכה בסגל שלהם

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי עונה חלשה, בה סיימה במקום ה-11 בטבלה, במאזן זהה לזה של היורדת מליגת העל, מכבי ראשון לציון מנסה לבנות את עצמה מחדש לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי אחד המטרות הבולטות של הכתומים בקיץ הקרוב הוא צירופו של סנטר מכבי תל אביב איתי שגב, שמסיים את דרכו בשורות הצהובים בקיץ הקרוב. מספר קבוצות נוספות גיששו לגבי עתידו של השחקן, ביניהן בני הרצליה והפועל חולון, כשגם קיים עניין מעבר לים, אך שגב נוטה להשאר בישראל כשראשון לציון נחשבת לאפשרות מעניינת.

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
בעונה הבאה ילבש כתום? איתי שגב/ברני ארדוב

שגב (23, 2.04) הגיע למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16 וחצי, וחתם על חוזה ארוך טווח. אחרי שלא הרבה לשחק הושאל בקיץ 2013 להפועל חולון, ועונה לאחר מכן הושאל להפועל גלבוע/גליל, כשהוא רושם 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חזר למכבי תל אביב ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש שנים, כשבשנתו הראשונה נבחר לשחקן המשתפר של העונה. בקיץ האחרון מונה לקפטן הצהובים, אך אחרי שלא קיבל מספיק דקות משחק ביקש לעזוב, נענה בשלילה, ותפקיד הקפטן נלקח ממנו.

צביקה שרף, שהחליף במהלך העונה האחרונה את שמוליק ברנר בראשון לציון אך לא הצליח להוביל את הקבוצה לפלייאוף, ימשיך לעמוד על הקווים בעיר היין גם בפתיחת העונה הבאה. הכתומים מעוניינים לבצע שינוי גדול מאוד בסגל, כשנכון לעכשיו ייתכן מאוד שאף אחד מבין השחקנים שלבשו את הגופיות הכתומות בעונה שעברה לא יישאר לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully