וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון חוששים כי טי ג'יי קליין ינסה לא לשוב למועדון

26.6.2018 / 10:22

שחקן הפנים המתאזרח (24, 2.06) מחזיק בחוזה לעונה נוספת עם אופציית יציאה בחוזה מובטח ל-NBA, ובמועדון לא מתכוונים לוותר עליו. הסגולים רוצים להשאיר גם את חנן קולמן, שמחזיק בהצעה מהפועל באר שבע

ברני ארדוב

הפועל חולון ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה כשבוחנת את שוק השחקנים הישראלי והאמריקאי על מנת לנסות ולבנות קבוצה אטרקטיבית ככל שניתן. בינתיים במחזיקת הגביע קיים חשש מסוים כי שחקן הפנים המתאזרח, טי ג'יי קליין, לא ישוב בעונה הבאה לישראל. קליין מחזיק בחוזה לעונה נוספת בחולון, שבונה עליו מאוד ואף הבהירה לו זאת, אך יוכל לצאת ממנו אם ישיג חוזה מובטח בקבוצת NBA (דבר לא כל כך ריאלי לנוכח היכולות שלו). עם זאת, השחקן הביע במהלך העונה מעט מורת רוח על דקות המשחק שלו, והחשש במועדון הוא כי ינסה בדרך מסוימת להימנע מחזרה לישראל.

קליין (24, 2.06) בנה של אגדת הכדורסל האמריקאית ננסי ליברמן, הוא בוגר אוניברסיטת ריצ'מונד משנת 2017 שחתם על חוזה בגלאטסראיי בקיץ שעבר אך לא קיבל הזדמנות אמיתית וביקש לעזוב אחרי זמן קצר. בהפועל חולון ניצלו את ההזדמנות והחתימו את קליין לשנה וחצי, והוא היה חלק משמעותי בריצה של הקבוצה עד לגמר הפיינל פור והזכייה בגביע כשהוא רושם 4.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-26 משחקי ליגה.

מלבד קליין מחזיקים בחוזה לעונה נוספת גם גיא פניני והקפטן שלומי הרוש. כפי שפרסמנו, תמיר בלאט, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת במדים הסגולים עם אופציית יציאה, לא צפוי להמשיך ומנהל מגעים לחתימה בהפועל ירושלים. בחולון מעוניינים להשאיר את חנן קולמן, שמחזיק בהצעה גם מהפועל באר שבע/בני שמעון, והעניין צפוי להתברר בתקופה הקרובה.

עוד בנושא:

אנג'לו קלויארו חתם במכבי תל אביב: "יש לו IQ כדורסל מדהים"
מכבי ראשון לציון בודקת את אפשרות צירופו של יותם הלפרין
מכבי ראשון לציון תשלם למכבי תל אביב דמי השבחה על איתי שגב

טי ג'יי קליין הפועל חולון. ברני ארדוב
הביע מורת רוח מדקות המשחק שקיבל אשתקד. קליין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully