וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס רוצים את כריס פול ולברון, "לאונרד יישלח רק למזרח"

מתח בין הרכז והרוקטס, על רקע חוסר הנכונות של יוסטון להציע חוזה מקסימום. הספרס לא מוכנים לשלוח את כוכבם לקבוצות במערב. אנתוני נשאר ב-OKC, דאוסון ישחק עם ברוקלין בליגת הקיץ, שאראס לא יגיע לטורונטו

עריכת וידאו: מתן חדד

כשחתם ביוסטון בקיץ שעבר ויתר כריס פול על למעלה מ-10 מיליון דולר. בינו ובין הרוקטס היה הסכם בלתי כתוב, לפיו בקיץ הנוכחי יקבל חוזה מקסימום, אלא שכלל לא בטוח שזה יקרה.

על פי העיתונאי האמריקאי כריס ברוסארד, "יש מתח בין פול ויוסטון. אין ספק שהיתה לחיצת יד, קריצה, 'ניתן לך חוזה מקסימום' בקיץ שעבר. עכשיו הם כבר לא כל כך בטוחים. יוסטון, ואפשר להבין אותה, לא כל כך רוצה לעשות את זה. אבל יש לה איך לצאת מזה, יש בעלים חדשים, אז דרל מורי יוכל לפנות לפול ולהגיד, 'אני רוצה לתת לך חוזה חדש, אבל יש בעלים חדשים והם לא מעוניינים לתת לך ארבע או חמש שנים".

חוזה המקסימום של פול יכול להגיע ל-205 מיליון דולר לחמש שנים - סכום כסף עצום עבור רכז בן 33 עם היסטוריה של פציעות. כמו כן, גם קלינט קאפלה וטרבור אריזה שחקנים חופשיים, וקשה מאוד להאמין שהרוקטס יצליחו להשאיר את שלושתם.

בשבועות האחרונים צצו שמועות לפיהן פול מנסה לגייס את לברון ג'יימס לקליבלנד, אולם העיתונאי האמריקאי דארן הייטנר צייץ הערב (שבת): "הלייקרס החלו להתכוונן על לברון ופול ביחד". עד כה, שמו של הרכז הוותיק לא הוזכר בהקשר של הלייקרס, והגעה אפשרית שלו תעמיד בסימן שאלה גדול את המשך דרכו של לונזו בול במועדון.

עוד בנושא:

לברון מנסה לגייס כוכבים לקאבס: "אם יגיעו שחקנים טובים, הוא יישאר"
האיחוד האירופי: שיתוף הפעולה עם נוביצקי והמאבס ישדרג את לוקה דונצ'יץ'
דאלאס מתלהבת מדונצ'יץ': "פיניקס וסקרמנטו עוד יתחרטו בגדול"

לברון ג'יימס עם כריס פול. GettyImages
בקרוב ביחד בעיר המלאכים? לברון ופול/GettyImages

עוד ברחבי הליגה

* על פי USA TODAY, קליבלנד גיששה אצל סן אנטוניו בנוגע לקוואי לאונרד, אך נדחתה. עוד צוין כי הספרס העבירו בליגה מסר חד משמעי לפיו יסכימו לשלוח את כוכבם בטרייד אך ורק לקבוצות במזרח, ובפרט לא יהיו מעוניינים להעבירו ללוס אנג'לס לייקרס (הקבוצה בה לאונרד רוצה לשחק, ועל פי כל ההערכות הקבוצה בה יחתום בקיץ הבא, כשיהיה שחקן חופשי).

* בארצות הברית טוענים שכרמלו אנתוני הודיע שהחליט לממש את האופציה בחוזהו (27.9 מיליון דולר), ויישאר באוקלהומה סיטי גם בעונה הבאה.

* על פי התקשורת בניו יורק, שון דאוסון צפוי להיכלל בקבוצה שתציב ברוקלין בליגת הקיץ בלאס וגאס, שתצא לדרך ב-6 ביולי. ההודעה הרשמית על הסגל צפויה רק עוד כשבוע וחצי, אולם דאוסון, שנבחן בעבר בוושינגטון ובניו אורלינס, צפוי לקבל צ'אנס נוסף לנסות ולפלס לעצמו דרך לליגה הטובה בעולם.

* לוקה דונצ'יץ' כבר לא יכול לחכות לשיתוף הפעולה עם דירק נוביצקי: "אני נרגש לשחק איתו, הוא האירופי הגדול בתולדות ה-NBA". ילד הפלא הסלובני נשאל מדוע בחר בגופיה עם המספר 77, והשיב: "ואסיליס ספאנוליס שלבש 7 היה השחקן האהוב עלי כשגדלתי, אז בחרתי ב-7-7".

* שרונאס יאסיקביצ'יוס לא יגיע לטורונטו: בליטא מדווחים ששאראס החליט להישאר עונה נוספת בז'לגיריס, על אף שקיבל הצעות להיות עוזרו של ניק נרס בראפטורס. לידיעה המלאה

עוד באותו נושא

לברון מנסה לגייס כוכבים לקאבס: "אם יגיעו שחקנים טובים, הוא יישאר"

לכתבה המלאה

צפו בראיון הראשון שהעניק דונצ'יץ' לאתר הרשמי של דאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully