וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שרונאס יאסקיביצ'יוס החליט להישאר בז'לגיריס עונה נוספת

אחרי שהתראיין למשרת עוזר המאמן בטורונטו ולמרות רצון של ברצלונה להחתימו, שאראס יהיה בקבוצה הליטאית אותה הוליך לפיינל פור היורוליג גם בעונה הבאה. טריי תומפקינס נשאר בריאל מדריד

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. שאראס/GettyImages

שרונאס יאסקביצי'וס החליט להישאר בז'לגיריס עונה נוספת, כך מדווחים הערב (שבת) כלי התקשורת ברחבי אירופה. הליטאי ייצב את מעמדו במהלך העונה החולפת כאחד המאמנים המבטיחים ביותר באירופה, ובזכות זה קיבל את ההזדמנות להתראיין לפני מספר שבועות למשרת עוזר המאמן הראשי בטורונטו מה-NBA, אבל ההגעה שלו לליגה הטובה בעולם תידחה. מעבר לזה, ברצלונה מאוד רצתה להחזיר לשורותיה את שחקן העבר שלה ולחצה עליו לחתום, אבל כאמור גם על זה הוא ויתר כדי להיות בליטא גם בעונה הבאה.

אשתקד, שאראס הוליך את ז'לגיריס לאליפות השמינית שלה ברציפות וה-20 בתולדותיה, וחשוב מכך - החזיר אותה למעמד הפיינל פור של היורוליג לראשונה מאז שנת 1999. בחצי הגמר בקייב אקס מכבי תל אביב פגש את מאמנו לשעבר, ז'ליקו אוברדוביץ', ומולו גם הסתיים מסע הקסם של הליטאים. בסופו של דבר, ז'לגיריס סיימה את העונה במקום השלישי ביורוליג, אחרי שגברה בקרב על מדליית הארד על צסק"א מוסקבה.

* טריי תומפקינס, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, יישאר בסופו של דבר בריאל מדריד. השחקן הודיע על כך בעצמו בטוויטר, והוא יחתום על חוזה רב שנתי חדש בבלאנקוס, אליהם הצטרף ב-2015.

עוד בנושא

ישחק ביורוקאפ: סילבן לנדסברג סיכם בשורות טורק טלקום הטורקית
הכנה: ישראל הפסידה 85:83 לאוקראינה למרות 32 איבודים של האורחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully