וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה 85:83 לאוקראינה למרות 32 איבודים של האורחת

22.6.2018 / 17:59

האוול וכהן קלעו 17 כל אחד, גל מקל תרם 13 אבל החטיא שלשה לפני הבאזר. האוקראינים חגגו מתחת לטבעות עם 26:55 בריבאונדים. קטש: "המשחק הזה נועד כדי להסיר חלודה לפני יוון"

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
החטיא שלשה מעט לפני הבאזר. מקל/קובי אליהו

שישה ימים לפני המשחק מול יוון במוקדמות גביע העולם, הפסידה היום (שישי) נבחרת ישראל 85:83 לאוקראינה במשחק שנערך באולם הקונכייה בבאר שבע. הנבחרת של עודד קטש פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק ובסופו של דבר גם נוצחה על ידי הנבחרת שהנחילה לה השפלה כואבת במשחק הנעילה של היורובאסקט בקיץ עם 64:88. הפעם, במשחק בו התוצאה לא באמת חשובה, מצב העניינים היה שקול יותר, אבל שוב האוקראינים היו עדיפים וניצחו. האוקראינים איבדו את הכדור האחרון בצורה די רשלנית, גל מקל הגיע לזריקה חופשית לחלוטין מחוץ לקשת אבל החטיא ואוקראינה ניצחה.
האוקראינים, אגב, סיימו את המשחק עם מספר מטורף של 32 איבודי כדור לעומת 8 בלבד של ישראל. לעומת זאת, בריבאונדים ישראל התקשתה בצורה חריגה וקלטה רק 26 כדורים חוזרים בעוד האורחת קטפה 55 כדורים חוזרים.

את נבחרת ישראל הובילו ריצ'רד האוול וג'ייק כהן עם 17 נקודות כל אחד כשכהן מוסיף גם 4 חטיפות. גל מקל קלע 13 נקודות. את האורחת הוביל פו ג'טר הוותיק עם 14 נקודות, 6 אסיסטים וגם 7 איבודים, ארטיום פוסטוביי הוסיף 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 איבודים. ויאצ'סלב קראביצוב קלע 13 וקלט 8 ריבאונדים, ויאצ'סלב בוברוב רשם משחק טוב עם 9 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אלכסנדר לפוביי קלע 9 וקלט 8 ריבאונדים, אלכסנדר מישולה תרם 8.

קלעו לנבחרת ישראל: ג'ייק כהן 17 נקודות ו-4 חטיפות, ריצ'רד האוול 17, גל מקל 13, 4 אסיסטים ו-4 איבודים, גיא פניני 6, עידן זלמנסון 4, חואקין שוכמן 4, נמרוד לוי 4, בר טימור 4, רביב לימונד 4, תמיר בלאט 3, 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, אבי בן שימול 3, רפי מנקו 2, גולן גוט 2.

פו ג'טר שחקן נבחרת אוקראינה. קובי אליהו
ג'טר חוגג עם חבריו/קובי אליהו

מאמן ישראל עודד קטש אמר אחרי המשחק: "לקחנו כמה התאמות הגנתיות, כמה הרכבים התקפיים טובים שעבדו לנו, ניסיתי להרגיש כמה שיותר שחקנים ולראות אם נוח להם לשחק בסיטואציות מסוימות. המשחק הזה נועד להוריד חלודה ולהיות מוכנים לקראת יום חמישי, זה מה שחשוב. עשינו חלקית את העבודה מול הגבוהים של אוקראינה, במחצית הראשונה פחות טוב, במחצית השנייה עשינו התאמות. קשה מאוד בזמן כל כך קצר להיות מוכן לסיטואציות, היו היום סיטואציות שלא יהיו מול יוון. נכנסנו למשחק קשה מאוד, לא היינו ביום קליעה גדול, אבל הוכחנו אופי והראינו דקות טובות בהגנה. אהבתי הרבה שחקנים היום, אבל הסתכלתי על דברים אחרים, כל שחקן שעלה על המגרש, ועלו הרבה, עשו דברים חיוביים ודברים שפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully