וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מנסה לגייס כוכבים לקאבס: "אם יגיעו שחקנים טובים, הוא יישאר"

ב-ESPN טוענים שג'יימס נחוש למצות את האופציות לפני עזיבה, אך מבהירים ש"ספק אם מישהו ירצה להצטרף אליו לקליבלנד". וגם: ברוס בואן נגד קוואי לאונרד, דונצ'יץ' צפוי להיעדר מליגת הקיץ

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר פול ג'ורג'. רויטרס
יצליח למשוך כוכבים לאוהיו? לברון עם פול ג'ורג'/רויטרס

עדיין לא ברור לאן מועדות פניו של לברון ג'יימס, אבל נראה שעם כל יום שעובר, הסיכוי שיישאר בקליבלנד הופך להיות ממשי יותר. אמש (חמישי) אחרי הדראפט סיפר ג'נרל מנג'ר הקאבס קובי אלטמן ש"אנחנו נמצאים בדיאלוג רציף עם לברון", וגם קולין סקסטון שנבחר שמיני בדראפט על ידי קליבלנד אמר שהוא "לא יכול לחכות לשחק עם לברון". כעת, חלק מהפרשנים גם מאמינים שלפני שיעבור לקבוצה אחרת, לברון ימצה את האפשרויות באוהיו.

ריאן רוסילו מ-ESPN טען אמש ש"לברון מנסה לגייס עוד כוכבים לקליבלנד, במטרה להישאר שם ולבנות קבוצה שבאמת מסוגלת להתחרות על אליפות עם גולדן סטייט".

"כל הסימנים מראים שהוא בדרך החוצה, אבל אני יודע בוודאות שאם יגיעו עוד כוכבים כדי לשחק איתו בקליבלנד, הוא יישאר שם", אמר רוסילו. "הוא מנסה לגרום לדברים לקרות בקאבס. הוא מנסה לשפר את הקבוצה ולמשוך עוד שחקנים. השאלה היא מי בכלל ירצה להצטרף אליו לשם".

לעת עתה, לא ברור מה יקרה עם השחקנים החופשיים הבולטים בשוק. על פי דיווחים (שכבר הוכחשו על ידי גורמים ברוקטס) כריס פול ויוסטון "נתקלו בחומה" במשא ומתן על חוזה חדש, אולם ספק אם יעזוב את הסיטואציה הנוחה בטקסס אחרי עונה בה הובהר כי מדובר באלטרנטיבה ראויה לווריירס. פול ג'ורג', כך מסתמן, נוטה להישאר באוקלהומה סיטי, והכוכב היחיד שעשוי להיות זמין הוא קמבה ווקר (שמסיים חוזה בשארלוט ב-2019). כמובן שגם קוואי לאונרד עשוי להיות על המדף, אבל ספק גדול אם הוא מוכן לעבור לקליבלנד, שכן העדיפות הברורה שלו כרגע היא מעבר ללוס אנג'לס.

עוד בנושא

אייטון נבחר ראשון בדראפט, בגלי שני, דונצ'יץ' עבר בטרייד לדאלאס
דאלאס מתלהבת מדונצ'יץ': "פיניקס וסקרמנטו עוד יתחרטו בגדול"
איך ייראה שיתוף הפעולה בין דונצ'יץ' לנוביצקי? אסף רביץ מנתח

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
אגדות הספרס מוטרדות מההתנהלות שלו. קוואי עם פופוביץ'/AP

עוד חדשות NBA

* אפרופו קוואי לאונרד, הנה מישהו שלא אוהב את ההתנהלות שלו. ברוס בואן, שלאונרד הושווה אליו לא אחת במהלך הקריירה (בעיקר בתחילתה, עוד לפני שהפך לכוכב) תקף את לאונרד אמש ברדיו ESPN, ואמר ש"כל מה שהוא אומר זה רק תירוצים עלובים".

לטענת בואן, עצם העובדה שלאונרד לא היה נוכח במשחקים של הספרס בפלייאוף, ככל הנראה מבחירה שלו, מהווה נורת אזהרה בנוגע לאופיו. "בתור המנהיג בקבוצה, כשיש משחק פלייאוף, אתה שם לא משנה מה. צריכה להיות אחווה, חברות. וברגע שאין את זה, זה הזמן לשאול אם לשחקן הזה יש את האופי הנכון כדי להיות בספרס. אני לא הייתי רוצה שיהיה איתי שחקן בקבוצה שלא מעוניין לתמוך בחברים שלו".

האמירות של בואן מגיעות אחרי שה-GM אר סי ביופורד הבהיר אמש ש"המטרה שלנו היא להשאיר את קוואי לזמן רב, אבל אנחנו בוחנים את כל האופציות".

* לוקה דונצ'יץ' לא צפוי לשחק בליגת הקיץ במדי דאלאס. המאבס מעוניינים להעניק לילד הפלא מנוחה אחרי השנה העמוסה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully