וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: קוואי לאונרד רוצה לעזוב את סן אנטוניו

מערכת היחסים הדועכת בין הכוכב הגדול לראשי המועדון ככל הנראה הגיעה לכדי פיצוץ: "יש תחושת בגידה בלתי ניתנת לתיקון". ב-ESPN טוענים שהיעד המועדף על לאונרד הוא לוס אנג'לס

עריכת וידאו: מתן חדד

שיתוף הפעולה בין קוואי לאונרד וסן אנטוניו ככל הנראה יסתיים בקיץ הקרוב. בארצות הברית מדווחים הערב (שישי) שכוכב הספרס ביקש לעזוב, על רקע מערכת היחסים הדועכת בינו ובין ראשי המועדון. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, היעד המועדף עליו הוא לוס אנג'לס - עיר הולדתו. הלייקרס כמובן נחשבים כפייבוריטים (בצל השמועות על קבוצה שתכלול גם את לברון ג'יימס ופול ג'ורג'), אך גם הקליפרס בתמונה. לאחרונה אף פורסם בארצות הברית כי בוסטון ניסתה לצרפו בטרייד בחודש פברואר, ולא מן הנמנע שתנסה שוב כעת.

הכוכב הגדול החמיץ את 27 המשחקים הראשונים של העונה החולפת בשל פציעה בשריר הירך הארבע ראשי, חזר, נפצע פעם נוספת, הפעם בכתף, מה שהוביל לחילוקי דעות רבים בינו ובין הצוות המקצועי וההנהלה בנוגע למשך וצורת ההחלמה שלו. כמו כן, לאונרד לא הופיע למשחקי הפלייאוף של הספרס, מה שרק הגביר את השמועות על עזיבה אפשרית בקיץ הקרוב. יש לציין כי אם היה נשאר בספרס עד תום חוזהו בקיץ הבא, יכול היה לאונרד לקבל חוזה מקסימום של 219 מיליון דולר לחמש שנים - סכום גבוה בהרבה מזה שכל קבוצה אחרת תוכל להציע לו. "קוואי לא מודאג מכך", צייץ כרייס היינס מ-ESPN, "יש תחושת בגידה בנקודת הזמן הזו שאי אפשר לתקן".

לאונרד (26, 2.01 מ'), שנבחר במקום ה-15 של דראפט על ידי אינדיאנה, הועבר בטרייד לסן אנטוניו ולאחר ששימש כשחקן משלים לצד טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה. ב-2014 הוליך את הספרס לזכייה באליפות ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר, ובאמתחתו גם שני בחירות לשחקן ההגנה של השנה, שתי הופעות באולסטאר, ושתי הופעות בחמישיית העונה. אשתקד שותף בתשעה משחקים בלבד, בהם רשם ממוצעים של 16.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים לערב.

עוד בנושא:

טורונטו הודיעה רשמית: ניק נרס מונה למאמן הקבוצה
סטיבן ג'קסון: "לברון ויתר על קליבלנד, הוא התנהג בצורה מאוד אנוכית"
לוואר בול: "אני לא חושב שלברון ג'יימס הולך ללייקרס, אני יודע את זה"
סטפן קרי במצעד האליפות: "מעולם לא חשבתי שנזכה אפילו בטבעת אחת"

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
בקרוב זה ייגמר. לאונרד ופופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully