וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי במצעד האליפות: "מעולם לא חשבתי שנזכה אפילו בטבעת אחת"

כוכב הווריירס הודה למאות אלפי האוהדים שהגיעו למצעד באוקלנד והוסיף: "הכל התחבר ברגע הנכון". דוראנט: "אני ממשיך, למה זה בכלל דיון?" גרין עקץ את לברון, ניק נרס יאמן את טורונטו

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט ערכה הערב (שלישי) את מצעד האליפות שלה אל מאות אלפי אוהדים באוקלנד. "אנחנו הולכים להיות תאווי בצע ולנסות להשיג עוד אליפויות", אמר סטפן קרי. "מעולם לא חשבתי שנהיה במצעד אליפות אחד, שלא לדבר על שניים או שלושה. יש לנו שחקנים עם IQ מדהים, וכשהאורות דולקים אנחנו מופיעים. הכל התחבר ברגע הנכון, זו שנה מיוחדת".

קווין דוראנט הוסיף: "אני מרגיש שבנינו קשר יפה בשנים האחרונות והוא רק הולך ומתחזק. זו שנה מיוחדת בה הצלחתי להכיר את החברים שלי לקבוצה עוד יותר טוב". על החוזה החדש עליו הוא צפוי לחתום אמר KD: "למה זה בכלל היה דיון? ברור, אני רוצה לעשות את זה שוב"

עוד בנושא:

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט: "נשלם לקווין דוראנט כמה שרק יבקש"
קובי בריאנט: "אם אני לברון ג'יימס, אני חייב למצוא דרך לזכות באליפויות"
דוויין קייסי מונה רשמית למאמן דטרויט וחתם על חוזה לחמש שנים

זוכרים את לברון והציוץ עם ארתור? דריימונד גרין שולח עקיצה כואבת

עוד עקיצה ללברון

ניק יאנג מתעל את ג'יי אר סמית' הפנימי שלו והופיע ללא חולצה

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
קרי עם הצלחת/רויטרס
הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריירס בוב מאיירס במצעד האליפות. רויטרס
ה-GM בוב מאיירס/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס ג'בייל מגי. רויטרס
ג'בייל מגי במצעד/רויטרס
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. רויטרס
קר/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. רויטרס
גרין/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס ג'ורדן בל. רויטרס
בל/רויטרס

עוד ב-NBA

* אמש (שני) מונה דוויין קייסי למאמנה החדש של דטרויט, והערב הקבוצה שפיטרה אותו, טורונטו, מצאה לו מחליף: עוזרו, ניק נרס. אדריאן ווז'נראוסקי מדווח כי הראפטורס החליטו לתת את המושכות לנרס, לאחר שראיינו גם את עוזרי מאמן סן אנטוניו אטורה מסינה ואימה אודוקה. נרס (50) החל את קריירת האימון שלו כעוזר במכללת צפון אייווה ב-1989. לאחר שעבד בבריטניה למשך שנים רבות החל לאמן בליגת הפיתוח האמריקאית ב-2007, וב-2013 הצטרף לראפטורס כעוזרו של קייסי. בשנים האחרונות ביסס את מעמדו כאחד מעוזרי המאמן המוערכים בליגה.

עוזר מאמן טורונטו ראפטורס ניק נורס. AP
היורש של קייסי. נורס/AP

* קווין דוראנט התארח בתכנית של ג'ימי קימל ונשאל על האפשרות שלברון ג'יימס יצטרף אליו בגולדן סטייט. "אני לא חושב שזה יקרה ומעדיף לא לדבר על זה", אמר. כשנשאל על הטעות האיומה של ג'יי אר סמית' במשחק מספר 1 בגמר, השיב: "הרגשנו טוב. זה די שבר אותם. שמחתי שג'יי אר סמית' עשה מה שעשה, היינו זקוקים לניצחון הזה כדי להשלים סוויפ".

* לברון ג'יימס נשאל מה יהיה ההישג הגדול ביותר שלו ולא דיבר על כמות אליפויות או תארי MVP. לא, התשובה של קינג ג'יימס? "להיות על אותו פרקט כמו הבן שלי ב-NBA, זה יהיה מספר 1 עבורי". כשנשאל האם הוא מדבר על לשחק באותה קבוצה כמו בנו, אמר: "אולי נגדו". לברון ג'יוניור כבר קיבל הצעות מלגה מדיוק וקנטאקי, ועל פי דיווחים עשוי ללמוד בעונה הבאה בבית ספר בלוס אנג'לס, מה שרק הגביר את השמועות לפיהן ג'יימס יעבור לשחק בלייקרס. כך או כך, היורש יוכל להיכנס ל-NBA רק בעוד חמש שנים - אז יהיה לברון בן 38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully