וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט: "נשלם לקווין דוראנט כמה שרק יבקש"

בוב מאיירס מוכן לשלם ל-MVP הגמר 160 מיליון יורו לארבע שנים, גם במחיר של ויתור על שחקנים אחרים. סטיב קר מודה: "עברה על דוראנט עונה קשה ברמה האישית, יש סוג של מתיחות בינו לבין קרי"

עריכת וידאו: מתן חדד

חגיגות האליפות של גולדן סטייט עדיין בעיצומן, ובמהלך השבוע תיערך צעדת הניצחון המסורתית באוקלנד. עד אז, וכנראה שגם בשבועות הבאים, הווריירס עוסקים בעונה הבאה. המטרה העיקרית של האלופה לקראת הפגרה הקרובה היא כמובן להחתים את קווין דוראנט על חוזה חדש. MVP הגמר בשנתיים האחרונות חתום לעונה נוספת ואמור היה להרוויח בה 26 מיליון דולר, אבל על פי כל ההערכות הוא מתכוון לנצל אופציית יציאה מהחוזה ולחתום על חוזה חדש ומשודרג בגולדן סטייט.

כעת, אחרי שבפעם הקודמת ויתר על 10 מיליון דולר כדי שהקבוצה תוכל לשמור על גמישות כספית עם שאר השחקנים, נראה שהוא מכוון לחוזה המקסימלי - 160 מיליון דולר לארבע שנים. ואם להסתמך על דבריו של הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס, זה גם בדיוק מה שהוא יקבל.

"לפעמים לא צריך לעשות משא ומתן. קווין זה שחקן שנשמח שיהיה אצלנו גם בעוד 10 שנים. אני מתכוון לתת לו כל מה שהוא רוצה", הבהיר מאיירס. "הוא הרוויח את הזכות לחתום על איזה חוזה שהוא רק ירצה. אני רק רוצה לוודא שהוא יחתום".

עוד בנושא

דוויין קייסי מונה רשמית למאמן דטרויט וחתם על חוזה לחמש שנים
דוויין וייד: "ההחלטה של לברון ג'יימס בקיץ לא תהיה קשורה בכדורסל"
צא גדול: ההחלטה הבאה של לברון ג'יימס יכולה להגדיר איך נזכור אותו

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
קר מודה: "הוא לא תמיד משתלב בשיטה שלנו". דוראנט/GettyImages

מאיירס הוסיף ש"מטרת העל שלנו היא להשאיר את הבסיס של הקבוצה יחד. זאת המטרה העיקרית שלנו באוף סיזן הזה. החבר'ה האלה נתנו לנו סיבה לחשוב שאנחנו צריכים להשאיר אותם, למרות שאין לי מושג מה יקרה בסטף".

מלבד חוזה חדש לדוראנט ואולי גם לקליי תומפסון (שחתום לעונה נוספת) ולדריימונד גרים (שחתום לשנתיים נוספות), הווריירס מתכוונים להאריך גם את חוזהו של המאמן סטיב קר (חתום לעוד עונה). "השחקנים אוהבים לשחק עבורו, אין אף אחד שלא היה רוצה שהוא יישאר", אמר מאיירס.

סטיב קר עדיין עסוק בסיכום העונה החולפת. אמש הוא העניק ראיון לפודקאסט של זאק לואו, בו סיפק כמה פנינים. בין היתר, הודה שהיה מלא בביטחון בקבוצה עד כדי כך, שבפיגור 3:2 בגמר המערב מול יוסטון, אמר שהוא מעריך שמאותה נקודה הווריירס ינצחו שישה משחקים ברצף ויזכו באליפות, מה שאכן קרה בסופו של דבר. "זאת לא שחצנות. אם הייתי אומר את זה לציטוט בזמן הפלייאוף, זאת הייתה שחצנות. אבל אמרתי את זה רק לשחקנים שלי ולעוד כמה אנשים בודדים", אמר.

בין היתר, סיפר קר על נסיונות חוזרים לשמור על קווין דוראנט במצב רוח טוב. "העונה שעברה הייתה מעין ירח דבש. הוא היה מחובר ומפוקס כל העונה. אבל העונה הייתה קשה יותר, הכל היה לו קשה יותר. אולי כל הטלנובלה שעשו סביב ההצטרפות שלו אלינו התישה אותו. אולי העובדה שזכה שנה לפני כן ב-MVP של הגמר ובאליפות קצת גרמה לו להוריד רגל מהגז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם סטפן קרי. GettyImages
גם לו היו אתגרים מסוג חדש. סטיב קר/GettyImages

קר אף הודה ששוררת מתיחות בין קרי לדוראנט, "לא רק על רקע אישי, אלא על רקע סגנוני".

"למרות שנראה שהכל בא לקווין בקלות, זה לא תמיד ככה. לא תמיד קל לו להשתלב בקבוצה ולשחק בסגנון שאנחנו משחקים כבר כמה שנים ברצף", הודה קר. "ובנוסף, הוא אדם מאוד פגיע, ואני אומר את זה לטובה. הוא אנושי מאוד, הוא לא מכונה, וזה גם מה שעוזר לי לאמן אותו. אבל זה גם אומר שיש לי עליות וירידות, שהוא עובר לפעמים תקופות קשות, ואם אתה לא מדבר איתו בפתיחות על כל זה, הוא לא תמיד מצליח לעבור את זה".

קר גם הודה שעבורו זו הייתה עונה מאתגרת במיוחד. "לשחקנים נמאס לשמוע כל הזמן את אותן מנטרות. החבר'ה טעו יותר מבעונות קודמות, אבל אין להם כוח לשמוע אותי מטיף להם בכל יום על אותם דברים, למרות שזאת העבודה שלי".

המאמן אף רמז על שינויים נרחבים בסגל, בעיקר בכל הנוגע לצוות המסייע, ואמר: "היו לנו הרבה שחקנים ותיקים בסגל העונה. אני חושב שבעונה הבאה נראה שחקנים יותר צעירים ויותר אנרגטיים. נצטרך להיות מאוד יצירתיים כדי להתניע את עצמנו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully