וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו הודיעה רשמית: ניק נרס מונה למאמן הקבוצה

נרס, 50, שהיה עוזרו של דוויין קייסי בראפטורס, יחליף אותו בתפקיד: "גאה להתמנות למאמן, ולהמשיך לעבוד עם השחקנים היוצאים מהכלל שיש פה". הראפטורס, שבעונה שעברה סיימו ראשונים במזרח, עפו בסוויפ בפלייאוף

עריכת וידאו: מתן חדד

טורונטו ראפטורס הודיעה הערב (חמישי) על מינויו של ניק נרס לתפקיד מאמן הקבוצה. נרס, שפרטי החוזה שלו לא פורסמו על ידי המועדון, הוא המאמן התשיעי בתולדות הראפטורס, אחרי שבילה את חמש השנים האחרונות כעוזר המאמן במועדון. ב-ESPN דווח שהוא חתם על חוזה לשלוש שנים תמורת 10 מיליון דולר. הוא יחליף בתפקיד את דוויין קייסי, שהוליך את הקבוצה לשיא מועדון של 59 ניצחונות בעונה, אבל גם לתבוסה 4:0 מול קליבלנד בחצי גמר הפלייאוף.

ניק נרס עוזר מאמן טורונטו ראפטורס 2016. AP
המאמן התשיעי בתולדות הראפטורס. ניק נרס/AP

נרס, 50, הצטרף לראפטורס ב-2013 והיה חלק מהקבוצה שהייתה בצמרת המזרח בשנים האחרונות, כולל המקום הראשון במזרח בעונה שעברה. טורונטו הייתה אחת מעשר הקבוצות הכי התקפיות בליגה בשלוש מתוך חמש העונות האחרונות. לפני כן הוא העביר שש עונות בליגת הפיתוח, שם זכה בשתי אליפויות ובתואר מאמן העונה.

"אני גאה להתמנות לתפקיד המאמן הראשי של טורונטו, ולהמשיך לעבוד עם השחקנים היוצאים מהכלל שיש פה", אמר נרס, "אני מודה להנהלה על ההזדמנות שניתנה לי, טורונטו והראפטורס הם הבית שלי בחמש השנים האחרונות, וראיתי את החבורה הזאת מתפתחת ביחד ומצליחה ביחד. אני מצפה בקוצר רוח לעונה הבאה ולעבוד ביחד על המטרות שלנו, שהן לזכות באפשרות לקרוא לעצמנו אלופי ה-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully