וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוואר בול: "אני לא חושב שלברון ג'יימס הולך ללייקרס, אני יודע את זה"

הלייקרס פייבוריטים לצרף את כוכב קליבלנד לפי סוכנויות ההימורים, בול האב: "הוא צריך לזכות באליפויות במקום אחר, ועם לונזו וליאנג'לו זה יקרה". אירווינג נשאל על איחוד בבוסטון: "כבר ראיתי הכל"

עריכת וידאו: מתן חדד

לא רק חובבי ה-NBA עוסקים בשאלה הרת הגורל איפה ישחק לברון ג'יימס בעונה הבאה, כי אם גם סוכנויות ההימורים. על פי היחסים המעודכנים שפורסמו אמש (שלישי), לוס אנג'לס לייקרס היא הפייבוריטית לצרף את קינג ג'יימס בקיץ הקרוב ואחריה, לפי הסדר, פילדלפיה, יוסטון, קליבלנד, סן אנטוניו, בוסטון, לוס אנג'לס לייקרס, גולדן סטייט ומיאמי.

אם תשאלו במקרה את לוואר בול לדעתו בנושא, התשובה ברורה לגמרי: לברון ישתף פעולה בעונה הבאה עם בנו, לונזו, בעיר המלאכים. כשנשאל אמש האם לדעתו ג'יימס יחתום בלייקרס, השיב בול האב: "אני לא חושב שזה הולך לקרות, אני יודע שזה הולך לקרות. תקראו לו LA Bron. כדי להצדיק את היותו השחקן הגדול בכל הזמנים הוא צריך לזכות בכמה אליפויות במקום אחר. עכשיו הנראטיב צריך להיות - לאן שהוא לא הולך, הוא זוכה באליפות".

באופן לא מפתיע במיוחד, לוואר שילב בדיון לא רק את לונזו כי אם גם את בנו השני, ליאנג'לו, שנרשם לדראפט אך לא ברור האם ייבחר בו: "עם לונזו, ליאנג'לו ולברון, אתה זוכה באליפות. לברון מעולם לא שיחק עם מישהו כמו לונזו. הוא פשוט ירוץ ויתפוס את הכדור - הדברים שלברון היה עושה עם וייד כל כך הרבה, אלה בדיוק הדברים שלונזו עושה. הוא לא מכדרר הרבה. לונזו עושה את כולם טובים יותר".

עוד בנושא:

סטפן קרי במצעד האליפות: "מעולם לא חשבתי שנזכה אפילו בטבעת אחת"
ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט: "נשלם לקווין דוראנט כמה שרק יבקש"
קובי בריאנט: "אם אני לברון ג'יימס, אני חייב למצוא דרך לזכות באליפויות"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
בקרוב הם ביחד? לברון ולונזו/GettyImages

לעומת בול, כשקיירי אירווינג נשאל על האפשרות שלברון ג'יימס ישתף עימו פעולה בבוסטון, הוא נשמע הרבה יותר מאופק, אך לא ממש סתם על כך את הגולל. "בעסק הזה כבר חוויתי הכל וראיתי הכל, נראה מה ההנהלה תחליט", אמר רכז הסלטיקס.

על העונה הבאה שלו במדים הירוקים אמר אירווינג: "הגישה שלי תהיה גאולה, להשתלב כמו שצריך בקבוצה ולזכות באליפות. אני מרגיש טוב, אדאג להיות בריא וכשיר בספטמבר. אני מנסה לא לדחוק בעצמי יותר מדי ולקחת את הזמן עם השיקום. אני שמח שכולם ראו כמה מיוחדת הקבוצה הזאת, ראיתם שחקנים שהולכים להיות כוכבים בליגה הזאת עוד שנים רבות. נקבל את גורדון הייוורד בחזרה, יש לנו שאיפות אליפות וניסיון".

עוד באותו נושא

סטפן קרי במצעד האליפות: "מעולם לא חשבתי שנזכה אפילו בטבעת אחת"

לכתבה המלאה
שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג. AP
כבר לא יכול לחכות לעונה הבאה. אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully