וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון: "לברון ויתר על קליבלנד, הוא התנהג בצורה מאוד אנוכית"

שחקן העבר תקף את קינג ג'יימס על התנהלותו בגמר: "אל תשנה נושא ותדבר על היד הפגועה שלך כי חטפת סוויפ". בארקלי משוכנע שלברון לא יגיע לפילדלפיה, בויקינס טוען שגם דנבר בתמונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בתקשורת האמריקאית עוסקים לא רק בעתידו המסקרן של לברון ג'יימס, אלא גם בצורה בה הפסיד בגמר ה-NBA האחרון לגולדן סטייט. קינג ג'יימס אמנם סיפק ממוצעים נהדרים, אך ספג סוויפ ולא יצא נקי אצל חלק מהפרשנים האמריקאים.

סטיבן ג'קסון, שחקן הווריירס לשעבר ואלוף עם סן אנטוניו, תקף את לברון כשעלה לשידור ברשת פוקס. בין היתר, זעם שחקן העבר על כך שלברון חבט בלוח בחדר ההלבשה, שבר את היד וסיפר על כך רק לאחר סיום הגמר. "הסדרה גמורה, אי אפשר לעשות כלום לגבי זה", אמר. "אי אפשר להתחיל מההתחלה כי כואבת לך היד. זו לא היתה החלטה טובה מהבחור שאתה מצפה שיסחוב אותך. זה היה מאוד אנוכי מצידו".

ג'קסון אף ביקר את המנהיגות שגילה לברון, בעיקר לאחר הטעות של ג'יי אר סמית' וההפסד במשחק מספר 1: "הלב שלו הוטל בספק. היה נראה כאילו ליבו כואב. הוא לא התחרה, הוא לא נתן את אותה אנרגיה שאנחנו בדרך כלל רואים מלברון. התירוצים שלו הגיעו מאוחר מדי. הסדרה היתה גמורה. אם כואבת לך היד, תגיד שכואבת לך היד, אל תגיד את זה כדי לשנות נושא מכך שחטפת סוויפ. לברון ויתר על הקבוצה. הוא ידע שהוא פוגש קבוצה חזקה יותר, ואחרי המשחק הראשון הבין שנכנע. זהו זה, ליד שלו אין שום קשר לכך. חטפת 4:0, בנאדם, לך הביתה".

עוד בנושא:

לוואר בול: "אני לא חושב שלברון ג'יימס הולך ללייקרס, אני יודע את זה"
סטפן קרי במצעד האליפות: "מעולם לא חשבתי שנזכה אפילו בטבעת אחת"
ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט: "נשלם לקווין דוראנט כמה שרק יבקש"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
תחת מתקפה. לברון/רויטרס

כמובן שהשמועות בנוגע להמשך דרכו של לברון נמשכות. על פי צ'ארלס בארקלי, קבוצה אחת אליה קינג ג'יימס לא יגיע היא פילדלפיה. "הוא לא מגיע", אמר שחקן העבר האגדי. "זה לא יקרה כי הוא זקוק לכדור, וגם בן סימונס וג'ואל אמביד זקוקים לו. זה יהפוך את סימונס לחסר תועלת. לברון לא יוותר על הכדור בשלב הזה בקרירה שלו, הוא לא קלע גדול, כך שלא יכול לשחק בלעדיו. זה יפגע בעתיד של אמביד וסימונס".

הקוורטרבק של פילדלפיה איגלס קרסון וונץ, אותו הגדיר לברון כשחקן ה-NFL האהוב עליו, נשאל האם ינסה לעזור בחיזורים אחר ג'יימס והשיב: "כמובן. אני מקווה שהוא מגיע".

עוד באותו נושא

לוואר בול: "אני לא חושב שלברון ג'יימס הולך ללייקרס, אני יודע את זה"

לכתבה המלאה

מי שלא יהיה חלק מניסיון החיזורים - אחר לברון בפרט ואחרי שחקנים אחרים בכלל - הוא קובי בריאנט. "אני מוכן להתקשר, אבל לא להיות בפגישות", אמר הבלאק ממבה. "אני לא חלק מהמועדון הזה באופן רשמי. אם לשחקנים יהיו שאלות, אדבר איתם, אבל לא אהיה בפגישות".

שחקן עבר נוסף שהשמיע את דעתו הוא ארל בויקינס. "תסמכו עלי, לברון אף פעם, אף פעם, אף פעם לא ישחק עבור הניקס. יש לי מידה מבפנים. היא לעולם לא ישחק עבור ניו יורק. הוא יסתכל על דנבר. לנאגטס יש שחקנים צעירים שלברון רוצה שיהיו סביבו. אני חושב שיש 35-40 אחוז שהוא יגיע לדנבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully