וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ודינמו זאגרב במאבק על המגן השמאלי מארין לאובץ

15.6.2018 / 16:15

הקרואטי בן ה-29, ששיחק כמושאל ברייקה ושייך לפאוק סלוניקי, כבר עבר בדיקות בדינמו, אך העסקה נתקעה והוא עשוי בסופו של דבר לחזור לשתף פעולה עם ולאדן איביץ', אצלו פרח ביוון

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב נאבקת עם דינמו זאגרב על המגן השמאלי מארין לאובץ, אותו אימן ולאדן איביץ' בפאוק סלוניקי. השחקן הקרואטי בן ה-29 סיים חצי שנת השאלה ברייקה ומחזיק בחוזה לעונה נוספת בפאוק, אבל היוונים לא מעוניינים בו. העסקה עם דינמו זאגרב הייתה קרובה לסגירה ולאובץ כבר עבר את הבדיקות הרפואיות, אבל אז הקרואטים חזרו בהם ומנעו את השלמת העסקה. פאוק מוכנה לשחרר את השחקן ללא תמורה, אם תגיע קבוצה שתיקח עליה את מרבית חוזהו, המוערך בכ-450 אלף יורו לעונה.

עוד בנושא:
בן מנספורד: "גם בעונה הבאה יהיה למכבי תל אביב את התקציב הגבוה בליגה"
העוזרים של ג'ורדי ממשיכים הלאה: דני פויאטוס מונה למאמן אומוניה, קרלוס גרסיה עוזרו
מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם הקשר ההולנדי בן ריינסטרה
מכבי תל אביב הגיעה להבנות עם אופ"א, הסנקציות: קנס ומגבלות רכש

מארין לאובץ במדי נבחרת קרואטיה (משמאל) מול ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה 2014. AP
הופעת הבכורה בנבחרת קרואטיה. מארין לאובץ מול ליאונל מסי ב-2014/AP

המאמן ננאד בייליצה טען כי הנושא טרם נסגר סופית ואמר: "הוא עדיין יכול להצטרף, אולי זה יקרה ואולי לא". מכבי תל אביב, שהתעניינה בלאובץ עוד לפני כן לאור הצלחתו הרבה בתקופה שבה שיחק אצל איביץ' (שלושה שערים ושמונה בישולים ב-59 משחקים תחת הדרכתו של הסרבי) נמצאת כאופציה מועדפת מבחינת השחקן לצד דינמו, כך על פי גורמים ביוון. הצהובים מחפשים חיזוק לעמדת המגן השמאלי ורצו את אלין טושקה הרומני, אך לאור ההתעניינות בו מצד קבוצות מהליגה האיטלקית הבכירה, בטיס מעדיפה למכור אותו ולא לבצע השאלה נוספת.

לאובץ רשם ארבע הופעות במדי נבחרת קרואטיה (האחרונה ב-2016) ומחזיק גם באזרחות אוסטריה, שם גדל והחל את הקריירה. הוא בוגר מחלקת הנוער של אוסטריה וינה, שהייתה גם קבוצת הבוגרים הראשונה שלו ובמדיה שיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2013/14, אחרי שכבש לרשת דינמו זאגרב בפלייאוף. בינואר 2014 עבר לרייקה וזכה איתה בגביע, ואחרי שנה וחצי נמכר במיליון יורו לפאוק. כאמור, התקופה המוצלחת שלו ביוון הייתה אצל איביץ', כשלאחר מכן איבד את מקומו בהרכב ויצא להשאלה ברייקה כשהוא מוותר על 150 אלף יורו מחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully