וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד: "גם בעונה הבאה יהיה למכבי תל אביב את התקציב הגבוה בליגה"

14.6.2018 / 12:18

מנכ"ל הצהובים קיים פגישה עם עיתונאים והתייחס לסיכום שהושג עם אופ"א בעניין הפייר פליי הפיננסי. על המשך דרכם של קיארטנסון וראיקוביץ' אמר מנספורד: "אנו לא מסתובבים עם שלטי המכירה שלהם"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

על רקע ההסכם בין מכבי תל אביב לגוף המפקח מטעם אופ"א על נושא הפייר פליי קיים הבוקר מנכ"ל המועדון בן מנספורד פגישה עם התקשורת על מנת לעדכן וליידע בדבר התפתחויות בקבוצה. בין היתר אמר מנספורד: "למרות המגבלות למכבי תל אביב יהיה גם בעונה הבאה התקציב הכי גבוה בליגת העל. אנחנו אמנם תחת ההסכם שהושג עם הגוף המפקח באופ"א אבל לא תהיה למכבי תל אביב שום בעיה לבנות סגל מצוין וכבר עכשיו יש לנו סגל שחקנים טוב מאוד אחרי שתי החתמות שעשינו כמו איתי שכטר וז'איר אמאדור".

מאנספורד המשיך ואמר: "אנחנו לא מסתובבים עם שלטי מכירה על השחקנים שלנו. אם יגיעו הצעות טובות על וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיוקוביץ' אנחנו נמכור אך אנחנו לא עושים את הדברים בלחץ. יש לנו שחקנים טובים מאוד שחוזרים מהשאלה. יש לנו שוער צעיר כמו חביב אוחיון. הוא מהטובים בעולם לגילו והוא יקבל הזדמנות. אנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות עם ניק בלקמן בקבוצת 'דרבי קאונטי' באנגליה אבל אני לא בטוח שהם ישחררו אותו בעונה הקרובה".

מנספורד התייחס גם להחלטה להעביר את שוער העבר שורה אובארוב למחלקת הנוער. בהקשר זה אמר: "כל עוד שורה ירצה בכך, הוא יהיה חלק ממכבי תל אביב".

עוד בנושא
מסתמן: הקשר הברזילאי ז'אורז'ניו יישאר בבית"ר ירושלים
הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן, הפועל חדרה באצטדיון בנתניה
עידן ורד: "כל עוד זה תלוי בי אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים"

בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרגיע את המערכת. מנספורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully