וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: לוסיו הפך לרכש הראשון, הקבוצה תארח באצטדיון בנתניה

14.6.2018 / 16:50

החלוץ הברזילאי, אקס הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד, חוזר לארץ ויצטרף לאוסטין אג'ידה שחתם לעוד עונה. בעקבות הסכמתה של הפועל רעננה לעבור לארח ברמת גן, חדרה תקיים את משחקיה בנתניה

צילום מסך

הפועל חדרה ביצעה היום (חמישי) החתמה ראשונה לקראת עונתה הראשונה בליגת העל זה 39 שנה, כשצירפה את החלוץ הברזילאי לוסיו, ששיחק בהפועל באר שבע ולאחר מכן כמושאל במ.ס. אשדוד. לוסיו בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה באליזיאספור הטורקית ולאחר מכן גם בארוקה מהליגה השנייה בפורטוגל, וכעת חוזר לישראל כדי להוביל את ההתקפה של ניסו אביטן. גם השוער הניגרי אוסטין אג'ידה (34) חתם לעונה נוספת, אחרי שהגיע לחדרה בנובמבר אחרי שנתיים ללא פעילות והיה אחד מגיבורי העלייה.

לוסיו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חיזוק לעולה החדשה. לוסיו/ברני ארדוב

עוד לפני כן, נקבע היכן הפועל חדרה תארח את משחקיה הביתיים, וזאת לאחר שהפועל רעננה סיכה עם מנהלת הליגה על המעבר שלה לאצטדיון רמת גן. השינוי הזה יאפשר להפועל חדרה לשחק בעונה הבאה באצטדיון בנתניה, כפי שרצתה מלכתחילה.

כזכור, במנהלת הליגה חיכו עד אתמול לעיריית כפר סבא על מנת שזו תאפשר לרעננה לשחק באצטדיון לויטה ובכך לפתור את הפלונטר שהיה להפועל חדרה אבל עיריית כפר סבא התמהמהה והוחלט לא להמתין לה ולסגור את רעננה באצטדיון רמת גן. במנהלת הליגה ברכו את ראשי הפועל רעננה שהסכימו לארח ברמת גן, ובכך לפתור את הבעיה של העולה החדשה שחששה שתצטרך לארח בחיפה ואפילו באצטדיון המרוחק של עכו. כידוע, רעננה אירחה בשנה שעברה באצטדיון בנתניה וכעת תנדוד לאצטדיון הלאומי לשעבר שנחשב גם לאצטדיון הגדול ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully