וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו יישאר בבית"ר ירושלים

אחרי שהגיע להבנות עם הפועל ת"א על חוזה לשנתיים, חזר בו הברזילאי וביקש להאריך את החוזה ל-3 שנים בתמורה לוויתור על הפיצוי מבית"ר וחתימה מיידית. האדומים טוענים: "המשכנו הלאה"

צילום וידאו: מתן חדד

לפני מספר ימים נערכו שיחות בין סוכנו של ז'אורז'ניו, איתן מזרחי, לבין בעלי הפועל תל אביב איציק ושרון ניסינוב והמאמן קובי רפואה. אחרי שהגיעו לסיכום עקרוני על חוזה לשנתיים, בו היה אמור להרוויח הברזילאי כמעט 100 אלף יורו פחות מהחוזה שלו בבירה, החליט הקשר להקשיח את תנאיו ודרש חוזה לשלוש שנים. על פי גורמים במועדון האדום, רפואה החליט שהוא יורד מהשחקן, לפחות בשלב זה, ומחפש שחקנים אחרים בעמדה.

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים (מימין) חוגג עם עידן ורד. ברני ארדוב
יישאר בבית"ר ככל הנראה. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

עם זאת, לפחות מבחינת המועדון יש עוד סיכוי לעסקה, אך בשלב זה לא מוכנים להציע לקשר חוזה לשלוש שנים. "אצל קובי שום דבר לא סופי. כל שעה הדברים יכולים להתהפך". בסביבתו של הברזילאי עדיין טוענים כי הוא היה מאוד רוצה לשחק בהפועל תל אביב. מסוכנו, איתן מזרחי, הוא ביקש להעביר את המסר לאדומים: "אני מעריך מאוד את קובי רפואה והייתי מאוד רוצה לשחק אצלו, אבל גם להפסיד כסף וגם לא לקבל משהו בתמורה, זה לא הוגן".

בסביבתו אף טענו שגם בעונה שעברה הוא ויתר על הצעה גבוה יותר מבאר שבע וחתם בבית"ר. בשל כך, כרגע הוא לא מוכן להתגמש שוב ומעדיף לנסות את מזלו בבירה. חשוב לציין כי למרות שז'אורז'יניו קיבל הודעה מבית"ר לחפש קבוצה אחרת, הקשר מרוויח חוזה פיקס בקבוצה והוצאתו מהסגל לא תשפיע על שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully