וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגיעה להבנות עם אופ"א, הסנקציות: קנס ומגבלות רכש

13.6.2018 / 18:25

הצהובים הגיעו להבנות עם הארגון בנוגע לחריגה מחוקי הפייר פליי הפיננסי: קנס של 200 אלף יורו שינוכה מהמענקים במפעלי אופ"א וסכום רכישות שחקנים שלא יעלה על סכום המכירה

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) שהיא הגיעה להבנות עם גוף הפיקוח הפיננסי על המועדונים של אופ"א במסגרתו גובש הסכם פשרה בו מאופיינים הצעדים העתידיים להורדת הגרעון הפיננסי בהתאם לתקנון רישוי המועדונים והפייר-פליי הפיננסי של אופ"א. התכנית שהוצגה על ידי המועדון הצהוב היא תכנית ארוכת טווח, שתאפשר לקבוצה לבצע שינוי הדרגתי, מפוקח ויעיל תוך שמירה על הרצון להישאר אחד מהמועדונים המובילים בישראל. מטרת ההסכם העיקרית היא להבטיח שהמועדון יעמוד בגרעון השוטף בהתאם לתקנון הפייר פליי הפיננסי, שמבקש להבטיח כי מועדוני כדורגל יתנהלו תחת מגבלות פיננסיות במסגרתן עליהם להגיע לכדי גרעון פיננסי תוך הגבלת הגרעון המצטבר בפרק זמן של שלוש שנים בסכום שלא יעלה על 30 מיליון יורו.

על הצהובים הוטלו מספר סנקציות: הראשונה היא התחייבות של המועדון שקנס בלתי מותנה של 200 אלף יורו ינוכה על ידי אופ"א מתוך המענקים העתידיים שישולמו בגין השתתפות במפעלי אופ"א השונים. השנייה היא הגבלה של רישום של עד 22 שחקנים לעונת המשחקים הקרובה בליגה האירופית (במקום 25 באופן רגיל) והשלישית היא רישום ורכישת שחקנים חדשים שתתאפשר רק כל עוד סכום ההעברה לא יעלה על הסכום שיתקבל ממכירה של שחקנים המשתייכים לסגל.

עוד בנושא:

אלכסנדר אובארוב עוזב את הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב אחרי 27 שנה
ולאדן איביץ': "מנסים להביא שחקנים חופשיים שיעשו את ההבדל"
אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה בטל בן חיים: "יש דרך להיפרד משחקן בית"

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
אם הצהובים ירצו לרכוש שחקנים, הם יצטרכו למכור אותו. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully