וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מנסים להביא שחקנים חופשיים שיעשו את ההבדל"

9.6.2018 / 18:52

מאמנה החדש של מכבי תל אביב התראיין ל"מטרוספורט" היווני: "זו קבוצה גדולה והדרישות בהתאם. לא זכינו כבר שלוש שנים באליפות וזה הרבה זמן". וגם: החשיבות של אנגלידיס במעבר, ובעיות הפייר פליי הפיננסי

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

מאמנה החדש של מכבי תל אביב ולאדן איביץ' העניק היום (שבת) ראיון נדיר לאתר "מטרוספורט" היווני. כמה נדיר? הסרבי בן ה-41 לא שוחח עם התקשורת כבר למעלה משנה, אותה שנה בה לא אימן אף קבוצה לאחר שעזב את פאוק סלוניקי. כעת, כאשר הוא פותח בחייו החדשים בישראל, הוא התפנה להסביר מעט על המטרות של החתימה שלו במועדון הצהוב ועל המטרות לעונה הקרובה.

עוד בנושא

אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה בטל בן חיים: "יש דרך להיפרד משחקן בית"
אמץ לוחם: הכירו את ז'איר, בלם הרכש המיוחד של מכבי תל אביב
שוב על הכוונת: מכבי תל אביב חוזרת לאופציית אלין טושקה

מאמן פאוק סלוניקי לשעבר, ולדימיר איביץ'. GettyImages
לא מתכוון להביא שחקנים מפאוק. ולאדן איביץ'/GettyImages

"מהרגע שעזבתי את פאוק, החלטתי שאני רוצה לעבוד בחו"ל", אמר איביץ', "אחרי שנה בחוץ, מצאתי את עצמי במכבי תל אביב. שני הצדדים היו מעוניינים לעבוד יחד, אז התחלנו לדון והגענו להסכמות. זו קבוצה גדולה והדרישות בהתאם. הייתה לי הצעה ביוון, אבל רציתי לצאת החוצה. ג'ק אנגלידיס שיחק תפקיד מרכזי בהגעה שלי למכבי. עבדנו יחד בפאוק. הוא דיבר איתי על מכבי והצליח לסקרן אותי. אני שמח שהוא יהיה איתי באותה קבוצה ושנעבוד יחד".

המאמן שהוביל את פאוק לזכייה בגביע היווני לפני שתי עונות נשאל אם ינסה להביא שחקנים מהאקסית לישראל. "רמת השכר בפאוק עלתה", טען, "במכבי יש בעיה של פייר פליי פיננסי וידעתי את זה מהתחלה. אנחנו מנסים להביא שחקנים חופשיים שיוכלו לעשות את ההבדל. מותר לשחק עם חמישה זרים, ועוד אחד על הספסל. התחלנו לתכנן ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. ננסה למלא את העמדות ולחזק את הסגל".

על המטרות לעתיד: "ההכנה תחל בעוד שמונה ימים, במטרה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, וכמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות ובגביע. מכבי תמיד רודפת אחר התארים, זו הקבוצה המצליחה ביותר בישראל, אבל היא לא זכתה כבר שלוש שנים באליפות וזה הרבה זמן. להביא שחקנים מיוון? למה לא? אני יודע באיזה עמדות אני מחפש שחקנים, איזה אופי אני דורש. אשמח אם אמצא אנשים כאלה ביוון. יש שם שחקנים טובים, יוונים וגם זרים. זה שוק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully