וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב על הכוונת: מכבי תל אביב חוזרת לאופציית אלין טושקה

7.6.2018 / 12:07

שחקן נבחרת רומניה, שהוזכר כמועמד לצהובים בקיץ הקודם, נמצא שוב על הפרק. בחצי העונה האחרונה שיחק בבנבנטו כמושאל מבטיס. אם יגיע, מיועד ככל הנראה לעמדת המגן השמאלי

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

אחרי הדיווחים מספרד על הסיכום שהשיגה מכבי תל אביב עם הבלם ז'איר אמאדור, הצהובים ממשיכים בחיפוש אחר שחקנים נוספים לחיזוק ההגנה, כשאחד מהם הוא אלין טושקה הרומני, שהיה מועמד לקבוצה בקיץ הקודם. טושקה בן ה-26 סיים חצי עונת השאלה במדי בנבנטו האיטלקית וחזר לבטיס, אצלה יש לו חוזה עד 2021. על פי דיווחים שונים, גם סמפדוריה ונאנט הביעו עניין בשחקן, אך טרם הוגשה כל הצעת רכישה. אם לא תגיע כזו, בטיס מתכננת לשלוח אותו להשאלה נוספת, ואפשרות כזו תקל על מכבי תל אביב מבחינה כלכלית.

עוד בנושא:

אוהדי מכבי תל אביב מוחים: "הצורה בה נפרדו מבן חיים צורמת"
דיווח בספרד: בלם הואסקה ז'איר אמאדור סיכם במכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף בראיון מיוחד: "בכיתי כשאמרתי לחואן פאבלו שהוא עוזב"

אלין טושקה שחקן בטיס (מימין) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אלין טושקה מנסה לעצור את רונאלדו. בקרוב ישמור על אבוחצירא?/GettyImages

טושקה שיחק העונה בעיקר כבלם בליגה האיטלקית, אבל את הקריירה החל כמגן שמאלי וזה גם התפקיד אותו מילא במשחקים האחרונים של נבחרת רומניה (12 הופעות). השחקן יליד אלכסנדריה הגיע בגיל 15 למחלקת הנוער של סטיאווה בוקרשט ושיחק גם בקבוצת המילואים, אך אז יצא לאוניראה אורזיצ'ני וסגאטה נבודארי, לפני שביסס את מעמדו בוויטורול קונסטנצה עם 56 הופעות ושני בישולים כמגן שמאלי. בזכות היכולת הטובה בוויטורול, סטיאווה קנתה אותו בחזרה. טושקה הצטרף למועדון הפאר בקיץ 2014, היה שותף לדאבל בעונה הראשונה ולזכייה בגביע הליגה בעונה השנייה. בסטיאווה (96 הופעות, שער אחד) הוא שיחק בעיקר כבלם ואף שימש כקפטן, עד שנמכר לבטיס תמורת מיליון יורו בינואר 2017.

אצל האנדלוסים הפך טושקה מיד לשחקן הרכב. הוא ערך את הבכורה ב-1:1 מול ברצלונה, חמישה ימים אחרי שחתם, וסייע לקבוצה להישאר בליגה עם 17 הופעות בחצי עונה. אלא שבקיץ הגיע קיקה סטיין, שהנחיל לבטיס סגנון שונה ולא מצא לטושקה מקום. הוא ראה בו בעיקר מגן, שיתף אותו בארבעה משחקים ובינואר כאמור בטיס שלחה אותו לבנבנטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully