וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: בלם הואסקה ז'איר אמאדור סיכם במכבי תל אביב

6.6.2018 / 12:59

הפורטוגלי שעלה בעונה החולפת לליגה הראשונה בספרד יחתום על פי "אס" בשורות הצהובים בשעות הקרובות, למרות שהוא מבוקש גם באופן הבלגית. על המגעים איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

ז'איר אמאדור מגיע למכבי תל אביב: בבלגיה דיווחו היום (רביעי) כי בלם הואסקה נמצא על הכוונת של אופן, שסיימה את הליגה במקום ה-15, אבל על פי עיתון "אס" הספרדי, אמאדור יהפוך לשחקן מכבי תל אביב בשעות הקרובות, לאחר שכל הפרטים סוכמו והוא יגיע לישראל מאוחר יותר היום או בימים הקרובים. על המגעים בין הצהובים לאמאדור פרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט ביום שבת.

עוד בנושא

כבר ביום שבת דיווחנו: מגעים בין מכבי תל אביב לאמאדור
ג'ורדי קרויף בראיון פרידה: "בכיתי כשאמרתי לחואן פאבלו שהוא עוזב"
טל בן חיים סיים את דרכו במכבי תל אביב: "לצערי דרכינו נפרדות"

ז'איר אמאדור שחקן הואסקה. אתר רשמי הואסקה, אתר רשמי
אמאדור מוצג בהואסקה/אתר רשמי, אתר רשמי הואסקה

הבלם בן ה-28 פתח העונה בכל 42 משחקי הליגה של קבוצתו ועזר לה להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה בספרד. למרות רצונו להמשיך איתה ללה ליגה, הואסקה טרם הגישה לו הצעה להאריך את חוזהו שמסתיים בסוף החודש אחרי שנתיים, ולכן אמאדור בוחן אופציות אחרות. כמה קבוצות בליגה השנייה בספרד ממתינות גם הן להחלטת השחקן, אך להן לא תהיה אפשרות להשוות את ההצעות הכספיות שיקבל.

אמאדור נולד בליסבון ונחשב לפורטוגלי, אך לא הכיר את הוריו שהיו במקור מקייפ ורדה ואומץ על ידי משפחה ספרדית שהתמקמה בוויינואבה דה לה סרנה. ז'איר צמח במחלקת הנוער של ויינובנסה, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל להרנן קורטס ומיאחדס, לפני שהגיע ב-2015 לקבוצת המילואים של לבנטה וסייע לה להעפיל לליגה השנייה. רק ב-2016, כשהיה בן 26, קיבל חוזה בליגה השנייה, תפס מקום בהרכב של הואסקה והעונה היה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה.

כזכור, מכבי תל אביב מעוניינת לצרף שני בלמים זרים, לאחר שנפרדה מז'אן סילבן באבין (סיים את תקופת ההשאלה וחזר לספורטינג חיחון) ואמש גם הודיע הבלם הוותיק טל בן חיים כי סיים את דרכו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully