וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים סיים את דרכו במכבי תל אביב: "לצערי דרכינו נפרדות"

5.6.2018 / 21:44

הבלם הוותיק בישר בחשבון האינסטגרם כי לא ימשיך במועדון הצהוב בו החל את דרכו ב-1998. בני יהודה מתעניינת, הצהובים נפרדו: "מודים על תרומתו המקצועית שהפגין ב-3 השנים האחרונות"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

טל בן חיים לא ימשיך במכבי תל אביב. הבלם הוותיק כתב הערב (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו: "לצערי דרכינו נפרדות", זאת לאחר שקיבל מהמנכ"ל בן מנספורד הודעה על סיום דרכו במועדון. בני יהודה מביעה עניין בבן חיים, בו גם בית"ר ירושלים התעניינה בעבר.

בן חיים יצא לאחרונה לחופשה בארצות הברית מבלי לדעת את עתידו במועדון. הצהובים, שמחפשים אחר שני בלמים זרים, כבר נפרדו מוקדם יותר הקיץ מז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, ניק בלקמן, יובל שפונגין וגידי קאניוק.

"כולם במועדון מודים לטל עבור תרומתו והמקצוענות שהפגין במהלך שלוש השנים האחרונות", אמרו במכבי תל אביב. "אנו יודעים כי טל ימשיך בקריירה המקצוענית וקרוב לוודאי ימשיך בעולם הכדורגל מעבר לקריירת המשחק שלו. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאחל לטל את מלוא איחולי ההצלחה בהמשך דרכו ויוקיר אותו על תרומתו בעתיד".

בן חיים בן ה-36 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בה שש שנים בקדנציה הראשונה שלו. הוא זכה עם הקבוצה באליפות וגביע לפני שעזב בקיץ 2004 לבולטון האנגלית מהפרמיירליג. יכולתו הגבוהה הובילה אותו בקיץ ל-2007 לצ'לסי הגדולה של ז'וזה מוריניו, אך לאחר מינויו של אברהם גרנט למאמן לא מצא את מקומו ונדד למנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם ו-QPR. בשנת 2013 שיחק תחת גיא לוזון בסטנדרד ליאז' הבלגית, אך גם שם לא מצא את מקומו וחזר לאנגליה לקבוצת צ'רלטון אתלטיק. ביוני 2015 חזר לישראל וחתם בקבוצת נעוריו ושיחק בה בשלוש השנים האחרונות. בן חיים ערך 92 הופעות במדי נבחרת ישראל ומצא את הרשת פעמיים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב החתימה את מייקל צ'ילאקה
מכבי תל אביב: התעניינות באירופה בדור פרץ, הקשר מתלבט
מכבי תל אביב תדרוש 4 מיליון יורו בלבד על וידאר קיארטנסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully