וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב מוחים: "הצורה בה נפרדו מבן חיים צורמת"

6.6.2018 / 14:41

הקהל הצהוב לא אהב את הפרידה הקרה מהבלם הוותיק: "המומים וסבורים שטל יכול לתרום למועדון בכל תפקיד. קוראים לכל אוהד שמרגיש צורך להזדהות איתו למחאה במשרדי המועדון ביום שישי"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

אוהדי מכבי תל אביב קיבלו קשה מאוד את הפרידה מטל בן חיים, ובעיקר את הצורה הקרה לדעתם בה זה נעשה, וקוראים לקהל להגיע למחות במשרדי המועדון ביום שישי בשעה 11:00. הבלם הוותיק שיחק שש שנים במדי קבוצת נעוריו לפני שיצא לאירופה ובקיץ 2015 שב למועדון. הקדנציה השנייה שלו הסתיימה אתמול (שלישי), בשיחת טלפון קצרה שקיבל בן חיים מהמנכ"ל בן מנספורד, שבישר לו כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה.

עוד בנושא

טל בן חיים סיים את דרכו במכבי תל אביב: "לצערי דרכינו נפרדות"
דיווח בספרד: בלם הואסקה ז'איר אמאדור סיכם במכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף בראיון מיוחד: "בכיתי כשאמרתי לחואן פאבלו שהוא עוזב"

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם, שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. קובי אליהו
מגינים עליו. טל בן חיים/קובי אליהו

"אנו אוהדי מכבי תל אביב המומים לאור התנהלות המועדון היקר לליבנו מול בלם הקבוצה טל בן חיים", מסר הקהל, "מדובר בשחקן בית מהגדולים שקמו למועדון שנתן תמיד את כל כולו למען הקבוצה והאוהדים שיחק גם עם זריקות וכאבים וייצג את המועדון במשך שנים רבות באירופה ובנבחרת ישראל תוך שהוא משמש כקפטן .אנו סבורים כי לטל יש לתרום רבות למועדון בכל דרך ובכל תפקיד עם זה על המגרש ומחוצה לו בחינוך ודוגמא לצעירים ובהפגנת מודל למקצוענות ולמכביזם אמיתי. הצורה ההזוייה שבה המועדון בחר להיפרד מטל צורמת לרבים מאיתנו לא יכול להיות ששחקן נשמה כזה לא מקבל יחס מינימלי הראוי למעמדו. אנו קוראים להנהלת המועדון להתעשת ולתקן את המעוות והנזק התדמיתי והנפשי שנגרם לשחקן למשפחתו ולאוהדים הרבים של הקבוצה שרואים בו שחקן בית שמזוהה איתם ומעין סמל. כאוהדים במדינה דמוקרטית.

"אנו קוראים לכל אוהד שמרגיש צורך להזדהות עם השחקן וההתנהלות הלא מחמיאה להגיע מול משרדי המועדון ביום ו' בשעה 11.00 כדי להראות שלקהל של מכבי ת"א יש זהות וערכים ולמחות בצורה מתורבתת ונקייה על העוול הנ"ל. אנו מבקשים ממי שמגיע שישמור על התנהגות ראוייה ללא כל גוון של אלימות ולהעביר מסר של תמיכה בטל בן חיים בהחזרת כבודו ובהישארותו במועדון. לא יכול להיות ששחקן ואישיות כמוהו מקבל יחס לא הוגן שכזה בעוד המועדון ידע לתגמל דמויות אחרות שלא תרמו כמוהו בצורה אחרת ומכובדת. #טל בן חיים צהוב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully