וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם הקשר ההולנדי בן ריינסטרה

13.6.2018 / 18:50

הצהובים מעוניינים בקשר בן ה-28 ששיחק בעונה שעברה בווילם 2 וכבש 12 שערים בכל המסגרות. במכבי מתעקשים לצרף בהשאלה את הקשר, שפגש אותם בליגה האירופית ב-2016 במדי אלקמאר

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שהשיגו הבנות עם אופ"א בנוגע לחריגה מהפייר פליי הפיננסי, במכבי תל אביב ממשיכים במאמצים בניסיון לחזק את הקבוצה. אחרי שהחתימו את הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור, לוואלה! ספורט נודע שהצהובים מנהלים משא ומתן עם הקשר ההולנדי בן ריינסטרה (28), ששיחק בעונה החולפת בווילם 2 בהשאלה מאלקמאר. ריינסטרה, קשר אחורי שיכול לשחק גם כקשר 50:50 ושיחק כל חייו בליגה ההולנדית, חווה עונה נהדרת בה כבש 12 שערים ובישל שלושה נוספים ב-35 הופעות בכל המסגרות, ואם הצהובים יצליחו לצרפו, סביר להניח שהם יעשו זאת בהשאלה חופשית שכן הם מתעקשים על כך. הקשר פגש את הצהובים במדי אלקמאר בליגה האירופית בשנת 2016 ומחזיק בחוזה באלקמאר עד 2020.

ריינסטרה, שיכול לשחק גם כבלם, גדל במחלקות הנוער של אייאקס ואלקמאר, ובשנת 2010 הגיע להרקלס, בה שיחק עד שנת 2014. ביולי של אותה שנה עבר לזוולה ויכולתו הטובה הביאה אותו בקיץ 2015 לאלקמאר, שרכשה אותו תמורת 1.8 מיליון יורו. בקיץ האחרון הושאל לווילם 2 ועזר לה בעונה הטובה שלה בה סיימה במקום ה-13 בטבלה. ריינסטרה גם זכה לקבל את סרט הקפטן החל מהמחזור ה-12 ועד לסיום העונה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הגיעה להבנות עם אופ"א, הסנקציות: קנס ומגבלות רכש
ולאדן איביץ': "מנסים להביא שחקנים חופשיים שיעשו את ההבדל"
מכבי תל אביב: אלכסנדר אובארוב עוזב את הקבוצה הבוגרת אחרי 27 שנה

שחקן אלקמאר בן רינסטרה עם שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. AP
יגיע לצהובים? ריינסטרה מול אלברמן ב-2016/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully