וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרים של ג'ורדי ממשיכים הלאה: דני פויאטוס מונה למאמן אומוניה, קרלוס גרסיה עוזרו

פויאטוס, שהגיע לצהובים בקיץ שעבר מקבוצת הנערים של ריאל מדריד, ישמש כמאמן ראשי לראשונה בקריירה, שחקן מכבי תל אביב לשעבר ישמש כעוזרו. אומוניה לא זכתה באליפות מאז 2009/10

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

אומוניה ניקוסיה הפתיעה היום (חמישי) כאשר הודיעה על מינויו של דני פויאטוס למאמנה החדש. עבור הקטלאני בן ה-40 תהיה זו התנסות ראשונה כמאמן ראשי, אחרי שהגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר מקבוצת הנערים של ריאל מדריד כדי להיות עוזרו של ג'ורדי קרויף.

מי שישמש כעוזרו של פויאטוס הוא קרלוס גרסיה, הבלם שזכה עם מכבי תל אביב בשלוש אליפויות והצטרף במהלך העונה לצוות האימון של קרויף לאחר שהודיע על פרישה ממשחק פעיל. בקפריסין הבינו כי מגיע מאמן ספרדי חסר ניסיון והיו משוכנעים כי קרלוס הוא המאמן הראשי, אך לאחר כמה שעות התברר כי אכן מדובר בספרדי צעיר ממכבי תל אביב, אלא שזהו פויאטוס.

מי שבחר את הצוות הספרדי הוא אנחל גומס, המנהל הספורטיבי שהגיע לאומוניה בתחילת החודש והיה הבוס של פויאטוס באספניול, שם עבד תחילה כעוזרו של רמון פלאנס ולאחר מכן החליף אותו כמנהל הספורטיבי.

פויאטוס עבד במחלקות הנוער של אתלטיקו מדריד ואספניול, שאת קבוצת הנוער שלה גם הוביל לזכייה בגביע המלך. לאחר מכן התקדם אל מחלקת הנוער של ריאל מדריד והחליף את שחקן העבר גוטי כמאמן הנערים. קבוצתו סיימה במקום הראשון בעונת 2016/17, ואז הוא נחת בתל אביב. כעת הוא ינסה להחזיר את אומוניה לצמרת הליגה הקפריסאית, לאחר שסיימה רק במקום השישי בעונה החולפת ולא זכתה באליפות מאז 2009/10.

עוזרי מאמן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה, דני פויאטוס. לירון מולדובן
נתראה בעתיד? קרלוס קרסיה ופויאטוס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully