וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מדינות עוינות פעלו לביטול המשחק של ארגנטינה בישראל

7.6.2018 / 10:14

פרטים חדשים נחשפים על מה שאירע אתמול בברצלונה. הנשיא טאפיה נפגש לשלוש דקות בלבד עם נציג "קומטק" והיה לחוץ להודיע על הביטול. "לאן" תחל בהחזרת כספי רוכשי הכרטיסים בראשון

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

במשרד הכרטיסים "לאן" נערכים להחזרת כספי הכרטיסים שנרכשו למשחק בין ישראל לארגנטינה, משחק שהיה אמור להיערך במוצ"ש הקרוב. החל מיום ראשון הקרוב יקבלו 13 אלף רוכשי הכרטיסים דרך משרד הכרטיסים טלפונים שבהם הם יתבשרו על החזרת כספם באמצעות עסקאות שנעשו דרך חברות האשראי. במשרד הכרטיסים מעריכים שייקח עוד כמה ימים על מנת להשלים את המשימה. אתמול התקיימה שיחה בין מפיק המשחק דני בנעים מקבוצת "קומטק" לבין נציג "לאן" שבה סוכם כי כל הכספים יוחזרו לטובת הרוכשים. כמו כן, בימים הקרובים קבוצת "קומטק" תחזיר את הכרטיסים שהיא קיבלה מהספונסרים השונים שלמעשה נתנו חסות על המשחק וכן תשלים את מה שהיא חייבת לספקים שהיו אמורים לתת שירות - מהאבטחה ודרך האירוח של נבחרת ארגנטינה.

עוד בנושא:

דיווח מהמחנה של ארגנטינה: "עבדנו על זה שנתיים, בסוף בא ג'יבריל רג'וב וניצח אותנו"
יהודי ארגנטינה מוחים, לא ברור האם ייערכו שני משחקים כפיצוי
אחמד טיבי: "מסי שלף כרטיס אדום למי שתפסה טרמפ על הגב שלו"
אילנה רומנו: "אבסורד לגעת באסון מינכן, אבל רגב לא טועה לגמרי"

קלאודיו טאפיה נשיא ההתאחדות הארגנטינאית עם שחקניו. רויטרס
היה נתון ללחצים של מדינות נוספות? קלאודיו טאפיה, במרכז/רויטרס

לוואלה! ספורט נודעו הבוקר פרטים חדשים על מה שאירע אתמול בברצלונה, דקות ספורות לפני הודעת נשיא ההתאחדות הארגנטינאית על ביטול במשחק. כזכור, לברצלונה יצאו נציג מקבוצת "קומטק" הישראלית וכן נציג של החברה הארגנטינאית "טורנאוס". השניים היו אמורים להיפגש עם הנשיא הארגנטינאי ולנסות לתפוס אפילו את מסי בעצמו לפגישה. אלא שבפועל הנשיא הארגנטינאי קלאודיו טאפיה היה לחוץ לצאת עם ההודעה הרשמית על הביטול ולא חיכה ל"טורנאוס", אלא קיים פגישה בת שלוש דקות בלבד עם נציג קומטק במהלכה הוא אמר לו בטון יבש וקר שההתאחדות הארגנטינאית החליטה על ביטול המשחק ואין דרך לשכנע אותה.

מאוחר יותר הודיע טאפיה רשמית על ביטול במשחק, מה שמעורר תהיות גדולות בקבוצת "קומטק" ובקרב גורמים נוספים הקשורים בארגון המשחק. ההערכה היא שלא רק שאיומי הטרור כלפי מסי ושחקני הנבחרת היוו את הסיבה לביטול המשחק, אלא גם התערבות של גורמים אחרים ובתוכם אף ייתכן שמדינות עויינות לישראל שפעלו בדרכים כאלו ואחרות מול ארגנטינה כדי שהנבחרת לא תגיע לישראל.

יש לציין כי קבוצת "קומטק" כבר העבירה סכום של מיליון ו-850 אלף דולר לטובת ההתאחדות הארגנטינאית באמצעות חברת "טורנאוס" וכל הכסף יוחזר ל"קומטק" בחזרה. כעת השאלה היא האם "קומטק" גם תתבע את ההתאחדות הארגנטינאית מאחר שבהסכם נכתב שרק במצב של מלחמה אפשר לבטל את המשחק. ההערכה היא שההתאחדות הארגנטינאית תפצה את קומטק בסכום מסויים והמקרה הזה לא יילך לתביעה משפטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully