וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי: "מסי שלף כרטיס אדום למי שתפסה טרמפ על הגב שלו"

הפוליטיקאים מיהרו להגיב להצהרה של מירי רגב לגבי ביטול הגעת ארגנטינה לישראל. טיבי: "שמח לראות אותך מאבדת עשתונות". יחימוביץ': "רג'וב צריך לשלוח לה פרחים". שמולי: "חיללה את שמם של חללי מינכן"

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

ההצהרה של מירי רגב לגבי ביטול הגעת נבחרת ארגנטינה לישראל, גרמה באופן טבעי לשלל של תגובות בקשת הפוליטית. פוליטיקאים רבים תפסו טרמפ על הכישלון של רגב ושמחו לאידה של השרה.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לביטול המשחק עם נבחרת ארגנטינה בתדרוך לעיתונאים, ואמר כי החלטת הנבחרת הארגנטינאית מאכזבת ומצערת. "שמעתי על כך אתמול בערב, שוחחתי עם נשיא ארגנטינה מאקרי. שאלתי אותו אם הוא יכול להתערב, הוא אמר לי אחרי זמן קצר ואמר 'ניסיתי, ואין לי דרך להשפיע על זה'", אמר. "השרה רגב ביקשה להעביר את המשחק לירושלים, זו בקשה טבעית להעביר את המשחק לירושלים. לצערי הם נסוגו מזה. אני מקווה שזה לא ישפיע על תחומים נוספים, צריך להיערך לאפשרות שיופעלו כל מיני לחצים".

עוד בנושא:

מירי רגב הציגה תמונות: "כך איימו על ליאונל מסי ומשפחתו"
סופית: ארגנטינה הודיעה שלא תגיע לישראל
הרוש: "איומים על חיי שחקנים גרמו לאכזבת הילדים". נאתכו: "פגעו בנו"

פרומו הראיון המרכזי עם יעקב אילון וואלה TALK אחמד טיבי ה25 לינואר 2018. מערכת וואלה!
שמח לאידה של השרה. אחמד טיבי/מערכת וואלה!

אחמד טיבי היה מראשוני השמחים לאיד והגיב למסע"ת של רגב כשצייץ: "אני שמח. כשממשלה חסרת גבולות נכשלת להפוך משחק כדורגל לתשדיר שירות למדניותה הקיצונית - אני שמח. כשהכדורגלן הטוב בעולם שולף כרטיס אדום למי שתפסה טרמפ על הגב שלו - אני שמח. ולא היו איומים. ובעיקר אני שמח לראות אותך מאבדת עשתונות. ומירי, את מאבדת עשתונות".

תמר זנדברג יו"ר מרצ הצטרפה למצעד המבקרים של רגב: "במקום להגיע מצטערת, סליחה, ולפנות את הבמה, רגב אשכרה השוותה את זה לרצח הספורטאים במינכן. באמת אין בושה".

שלי יחימוביץ' מהמחנה הציוני צייצה: "ג'יבריל רג'וב צריך לשלוח זר פרחים למירי רגב. ועוד כמה זרים היא צריכה לקבל מכל שונאי ישראל. מזמן הם לא פגשו פוליטיקאי שמשרת אותם כל כך ביעילות".

איציק שמולי צייץ: "גם התלהמות והפצת שנאה לא יסתירו את האמת - מירי רגב יכולה להאשים את כל העולם ולחלל גם את שמם של חללי מינכן כדי להסביר את הגול העצמי המביש שתקעה לעם בישראל ולילדי עוטף עזה. רק דבר אחד לא אמרה: אני מתנצלת - שיגעון הגדלות שלי והרצון לנצל את האירוע לצרכיי פריימריז הביאו לפארסה הזו. אנשי ה-BDS צריכים לשלוח היום זר ענק למירי רגב שנתנה להם את ההישג הכי גדול שהיה להם עד היום. מוטב היה שהיתה עושה מה שרוב הציבור ציפה- תיקח אחריות במקום לברוח ממנה ושתתפטר אחרי כישלון מהדהד כזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully