וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "איומים על חיי שחקנים גרמו לאכזבת הילדים". נאתכו: "פגעו בנו"

6.6.2018 / 17:25

אחרי הודעת יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית שהמשחק מבוטל, השוער והקפטן מאוכזבים. אלמוג כהן: "חבל שפוליטיקה מתערבבת בספורט". בן שהר: "מבאס שזה לא יצא לפועל, חיכינו למשחק"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

בנבחרת ישראל מביעים אכזבה גדולה מאי קיום המשחק מול נבחרת ארגנטינה. שחקני הנבחרת התעדכנו בשעות האחרונות בכל המתרחש בעיקר דרך התקשורת וזאת על מנת לדעת האם להמשיך בהכנות כרגיל ולהגיע לאימון מחר. היום (רביעי) היה יום החופש היחיד שניתן לשחקנים. מחר הייתה אמורה הנבחרת להתכנס, לראשונה השבוע, בבית המלון בירושלים ומשם לנסוע לאימון ראשון בעמק הארזים, אך בעקבות ההודעה השחקנים קיבלו הודעה כי הוקפאו כל ההכנות לקראת הנסיעה עד להודעה הרשמית של ההתאחדות המקומית. השחקנים צפו בשעה האחרונה במסיבת העיתונאים של יו"ר ההתאחדות עופר עיני והמנכ"ל רותם קמר, שלא חידשה דבר. מיד בסיומה, התעדכנו השחקנים על הדברים שאמר יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית, קלאודיו טאפיה.


עוד בנושא:

סופית: ארגנטינה הודיעה שלא תגיע לישראל
עופר עיני: "זה טרור. מנסים לפגוע במדינת ישראל דרך הכדורגל"
דני בנעים: "אם מסי לא יגיע לישראל, יישאר לו כתם לכל החיים"

בן שהר (מימין), ביברס נאתכו, איתן טיבי באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
התאכזבו. שחקני נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

קשר הנבחרת, אלמוג כהן, מסר: "חבל שהרבה מאוד ילדים יתאכזבו. חוץ מזה, חבל לי שפוליטיקה מתערבבת עם הכדורגל. אין לי מה להוסיף מעבר לכך". הקשר ביברס נאתכו הוסיף: "חבל מאוד שדברים שלא קשורים לספורט פוגעים בנו".

אריאל הרוש אמר: "שחקני כדורגל רוצים רק לשחק, לקרב לבבות ולשמח. זה יום עצוב לכדורגל העולמי. יום שבו איומים על חיי שחקנים גרמו לכך שילדים מכל הלאומים והדתות לא יצפו במשחק ידידות במדינה שמשוגעת על המשחק"

בן שהר מסר בתגובה: "מאוד מבאס שבסוף המשחק לא יצא לפועל. התאמנו בשביל זה, באנו במהלך הפגרה. היה כיף לשחק מול ארגנטינה לפני המונדיאל. חבל שעניינים פוליטיים נכנסים לתוך העניין הספורטיבי. יש לנו כמה ימים לנוח בפגרה, זה רק יכול לעשות טוב לקראת העונה הבאה".

טאפיה אמר מוקדם יותר: "קיבלנו החלטנו לא לנסוע לישראל. אני מתנצל בפני הקהילה הישראלית על ההחלטה הזאת. כנשיא התאחדות יש לי אחריות כלפי אנשיי. אני קיבלתי את ההחלטה. אני מקווה שזה יעזור לשלום עולמי. כדורגל אינו קשור לפוליטיקה או לסכסוכים כלשהם ואין לו שום קשר לאלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully